He he. 
Maar het ziet er wel superstoer uit!
Maar het ziet er wel superstoer uit!
sigloos
En toch benieuwd hoe de Radeon deze eet ten opzichte van de GF..
Breek je nek voorzichtig
Ik denk niet dat de verhoudingen veel anders zullen komen te liggen tussen de GeForce2 en de Radeon. Zover ik kan zien worden er vooral erg veel polygonen gebruikt hoewel de Radeon HyperZ heeft is de T&L engine van de GTS weer iets efficienter. Ik ben meer benieuwd naar hoe de NV20 dit gaat draaien
. Waarschijnlijk, net als toen 3DMark2000 uitkwam, draait het alleen een beetje behoorlijk op de nieuwste kaart die uit is op het moment van de release (alleen de GeForce draaide een beetje soepel in de high-detail stukken en die kwam ongeveer gelijk uit met 3DMark2000 als ik me niet vergis (ok iets eerder)
.
Kan ik dit nu wel draaien op mijn tnt2? Omdat ik geen fsaa 2x ondersteun?
dat kan ik toch wel uitzetten?
oid...
O ja, en de snelheid loopt echt niet terug als je een screenshot maakt, die loopt hooguit terug als je hem gemaakt hebt (erna dus)
dat kan ik toch wel uitzetten?
oid...
O ja, en de snelheid loopt echt niet terug als je een screenshot maakt, die loopt hooguit terug als je hem gemaakt hebt (erna dus)
Verwijderd
bij madonion.com natuurlijk. dat zijn de makers van 3dmark2001Op woensdag 14 februari 2001 09:44 schreef ruffryder16 het volgende:
hey
waar kan je die screenschots vinden???
thnx
mazzelssss
Misschien dat er support is voor 3 textureunits?
Dan kan de Radeon aardig presteren.
Het wordt iig de mijlpaal voor 2001 deze gfx Het staat iid stijf van de polygonen, die shots, als dit realtime is, heb je echt de Gf3 nodig..komt goed uit die belastingterruggave;)
Dan kan de Radeon aardig presteren.
Het wordt iig de mijlpaal voor 2001 deze gfx Het staat iid stijf van de polygonen, die shots, als dit realtime is, heb je echt de Gf3 nodig..komt goed uit die belastingterruggave;)
Niet op voorraad.
Pagina: 1