Toon posts:

Alu toetsenbord werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een probleem op te lossen op de iMac van een vriend. Nu ben ik zelf niet erg thuis in de Apples, maar krijg toch ook geen oplossing gevonden op het probleem. Ik hoop dat hier iemand mij kan helpen.

Hij heeft een nieuw aluminium toetsenbord dat prima werkte, tot vorige week. In Safari, iTunes, de Last.fm-software kan er niets getypt worden. In bijv. Word weer wel. Het lijkt dus iets te maken te hebben met internetsoftware.

Na een firmware-update gisteren werkt het toetsenbord wel in iTunes, maar verder niet. Naar de instellingen in Systeemvoorkeuren gaan voor het toetsenbord, geeft een foutmelding. Het toetsenbord is al in verschillende USB-poorten gestopt, maar dit helpte ook niet. De problemen ontstonden plotseling; er is niet geïnstalleerd waardoor het mis gegaan kan zijn.

Heeft iemand een idee wat er nog te proberen valt om het toetsenbord werkend te krijgen? Alle software en drivers lijkt up-to-date en het toetsenbord zelf is ook in orde.

Alvast bedankt voor de hulp!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:53

breinonline

Are you afraid to be known?

Werkt het toetsenbord onder een andere gebruiker wel correct?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini