Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[c++] wat betekent int a : 1;

Pagina: 1
Acties:

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
In een c++ header (voor win32 msvc MFC target ) kom ik dit tegen:

code:
1
2
    UINT m_fSupportsXProt           : 1,
                m_fSupportsYProt            : 1; // en nog wat meer...

die :1 constuctie ken ik niet, en is ook moeilijk te zoeken omdat ik geen : in google in kan geven.

wat betekent die :1?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb geen programmeerervaring, maar ik vermoed het tegenovergestelde van [code]:0[/]
;)

Oftewel: bij ':1' staat dat 'UINT m_fSupportXProt aan, en bij ':0' staat het uit is mijn meest logische verklaring.

Complete onzin dus :)

No offence maar zeg of niks of zoek het uit zodat je het nagenoeg zeker weet. Op deze manier breng je alleen maar mensen in verwarring

[ Voor 29% gewijzigd door Creepy op 02-12-2007 22:21 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Bedankt. Ik weet genoeg.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:17
Btw, ik denk wel dat je voor de volledigheid moet vermelden dat ze alleen in structs/unions voorkomen, dus niet op de manier zoals de TS ze nu quote.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
farlane schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:09:
Btw, ik denk wel dat je voor de volledigheid moet vermelden dat ze alleen in structs/unions voorkomen, dus niet op de manier zoals de TS ze nu quote.
Stukje (pseudo) code komt inderdaad uit een class.

Maar het grote probleem was eigenlijk dat ik niet kon zoeken op een term die ":" bevat omdat google geen ":" indexeert ofzo.

Pagina: 1