Hoi,
Leuk dat er een ' wat deze week het nieuws niet haalde ' was maar schijnbaar is ze nu zelf object geworden van haar zelf. Heb ik iets gemist?
(gaat lang goed)
28 Sept / Week 39
5 Okt / Week 40
12 Okt / Week 41
19 Okt / Week 42
26 Okt / Week 43
2 Nov / Week 44
(nu gaat het mis)
a. 1e week wordt gemist. Ingehaald een week later:
16 Nov / Week 45 + 46
Een week later...
b. 23 Nov wordt gemist (geen melding)
Een week later...
c. 30 Nov wordt gemist (geen melding)
..De nieuwe week staat alweer voor de deur.
Nu begint echter week 49. Maar ik kan helemaal niets vinden over Week 47 en 48. Dat terwijl juist de laatste keer het ook al misging door wat dan ook.
1. Wanneer kunnen we ' wat het nieuws niet haalde ' van week 47 en 48 verwachten?
2. Waarom kan er opeens niet meer netjes iedere week een verschijnen?
3. Waarom wordt er geheel geen melding van gemaakt? Staat beetje onprofessioneel zo: ik verwacht leuk iedere week de gemiste items. na een week hoor je niets dan komt er eindelijk na 2 weken een. Een week later wordt ie weer gemist (zonder bericht). Dan denk je misschien komt ie volgende week wel: en weer niets! Zonder enig bericht.
Leuk dat er een ' wat deze week het nieuws niet haalde ' was maar schijnbaar is ze nu zelf object geworden van haar zelf. Heb ik iets gemist?
(gaat lang goed)
28 Sept / Week 39
5 Okt / Week 40
12 Okt / Week 41
19 Okt / Week 42
26 Okt / Week 43
2 Nov / Week 44
(nu gaat het mis)
a. 1e week wordt gemist. Ingehaald een week later:
16 Nov / Week 45 + 46
Een week later...
b. 23 Nov wordt gemist (geen melding)
Een week later...
c. 30 Nov wordt gemist (geen melding)
..De nieuwe week staat alweer voor de deur.
Nu begint echter week 49. Maar ik kan helemaal niets vinden over Week 47 en 48. Dat terwijl juist de laatste keer het ook al misging door wat dan ook.
1. Wanneer kunnen we ' wat het nieuws niet haalde ' van week 47 en 48 verwachten?
2. Waarom kan er opeens niet meer netjes iedere week een verschijnen?
3. Waarom wordt er geheel geen melding van gemaakt? Staat beetje onprofessioneel zo: ik verwacht leuk iedere week de gemiste items. na een week hoor je niets dan komt er eindelijk na 2 weken een. Een week later wordt ie weer gemist (zonder bericht). Dan denk je misschien komt ie volgende week wel: en weer niets! Zonder enig bericht.