[DPC] Festiviteiten rond 10 jaar DPC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 17:38
10 jaar DPC nu al? Nee pas op 12/10/2008

We willen natuurlijk het 10 jarig bestaan van DPC niet onopgemerkt laten gaan. Hiervoor willen we dus een aantal online en offline zaken organiseren.

Hiervoor willen we graag een commissie in het leven roepen die dit allemaal gaat organiseren. Deze commissie willen we laten bestaan uit een aantal crewleden maar ook een aantal DPC-ers. Zou je mee willen helpen met het organiseren van de festiviteiten horen wij het graag, dit kan dmv een reactie in dit topic.

Op 16 december willen we graag van start gaan, zodat er voldoende tijd is om het georganiseerd te krijgen.

Vanuit de crew zullen de volgende personen plaats nemen in de commissie:
iisschots
Kuuke
Pim.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:05

DukeBox

loves wheat smoothies

Weet niet precies wat je allemaal in gedachte hebt.. maar wil best meehelpen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Hangt er beetje van af wat er dan wel allemaal georganiseerd zou moeten gaan worden...

Eventueel zou ik hier en daar wel een steentje kunnen bijdragen (denk ik)

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Wanneer beginnen we met sparen en op welke projecten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Megaflix schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:28:
Wanneer beginnen we met sparen en op welke projecten :D
Zullen we 1 Januari beginnen... tot de verjaardag :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 07:47
Lijkt mij een heel erg strak plan... voor elk project waar we kunnen sparen de puntjes opsparen tot en met oktober... dat wordt me dan een mega super überflush....

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Maakt niet uit dat we een paar maanden bijna geen output hebben :+ Waar kun je lang voor sparen? OGR en SoB kan redelijk lang, al zijn we bij OGR ingehaald als we geen output hebben. Bij TSC en D2OL kan je met unadded nodes zo lang sparen als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zolang spaart, worden de blokjes dan niet allang opnieuw uitgedeeld? Graas je voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Het gaat natuurlijk niet alleen om het uitvoeren van ideeen die wij als crew hebben. We hebben er op dit moment ook nog niet zoveel. We komen er nu al mee omdat we niet te laat willen beginnen.

Het is de bedoeling dat we met zijn allen zaken gaan bedenken die we kunnen gaan doen, deze voorleggen op /5 en dan organiseren.

Dus je bent betrokken bij het gehele traject. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:31:
Als je zolang spaart, worden de blokjes dan niet allang opnieuw uitgedeeld? Graas je voor niks.
Tuurlijk kunnen we niet zo lang sparen helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 07:47
Als TCF hebben wij ongeveer 3 maanden en 10 dagen lang gespaard. In al die tijd zijn wij slechts een 100 of 200T verloren op 57P, dus relatief weinig. Wanneer je gewoon die 3 maanden aanhoud, dus stoppen met flushen naar DNET 3 maanden voor de verjaardag, dan kunnen we een gigantische hoeveelheid opsparen.... Of DNET het gaat waarderen wanneer we zo verschrikkelijk veel gaan opsparen is een tweede :+

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Misschien ben ik de enige, maar ik dacht bij 'festiviteiten rond 10 jaar DPC' meer aan een grote meeting dan aan WEER een MegaFlush. Ik weet niet wat de crew voor ogen had of waar de commissie over moet gaan beslissen....

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 13:43

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Het lijkt mij zelfs onwenselijk om teamsgewijs allemaal de uiers vol te gooien. Ik hoop dat Mobster gelijk heeft en dit meer een meeting betreft dan een gigamegaflush waarna er vanzelfsprekend een boel commentaar richting DPC zal komen...

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Mobster schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:41:
Misschien ben ik de enige, maar ik dacht bij 'festiviteiten rond 10 jaar DPC' meer aan een grote meeting dan aan WEER een MegaFlush. Ik weet niet wat de crew voor ogen had of waar de commissie over moet gaan beslissen....
Het is de bedoeling dat de comissie zich gaat buigen over online zaken (MF, nieuwsberichten, PR ect) en offline (meeting ect).
Het offline gedeelte zal de commissie ook zelf gaan organiseren.

Voor online zaken zal de commissie voor een gedeelte ook zelf de organisatie in handen hebben (bijvoorbeeld PR), andere zaken zoals MF's kunnen ook door anderen geregeld worden. Wel houd de commissie hier een coordinerende rol in, dit om te zorgen dat er niet zaken dubbel worden gedaan.

Het is dus meer dan een paar MF's organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 01:33
We kunnen natuurlijk met de verjaardag ook gewoon blinken in afwezigheid :+
Dus gewoon normaal grazen en met de verjaardag proberen een zo laag mogelijke output te hebben (en dat dan gewoon de volgende dag flushen natuurlijk)

Kijken wat de reactie van de andere teams dan is, iedereen verwacht natuurlijk WEER een MF, en al helemaal voor een 10 jarig bestaan :D

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Count me in. Flushen lijkt me altijd gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

MewBie schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 01:38:
[...]
Kijken wat de reactie van de andere teams dan is, iedereen verwacht natuurlijk WEER een MF, en al helemaal voor een 10 jarig bestaan :D
Iets vertelt mij dat de andere teams niet veel benul zullen hebben van het feit dat DPC 10 jaar bestaat ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pskutte schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:49:
Of DNET het gaat waarderen wanneer we zo verschrikkelijk veel gaan opsparen is een tweede :+
Ik denk niet dat ze daar een probleem mee hebben. Ik verwacht wel dat ze het niet zullen waarderen als we onze spaarpot dan ook nog daadwerkelijk flushen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 01:33
Funcracker schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:11:
[...]

Iets vertelt mij dat de andere teams niet veel benul zullen hebben van het feit dat DPC 10 jaar bestaat ;)
Daar kan toch voor gezorgd worden :+

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 13:50

Theuno

Da Devil Crew

Jaaa, het is tijd voor een groot (drink)festijn >:)

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Pagina: 1