Jajaja zojuist wilde ik weer eens ff een lekker potje CS spelen op mijn favo server. Joystick in Frankrijk (op Nederlandse servers zitten vaak alleen maar zeikerds die meteen gaan peeuwen over campers/cheaters etc.). Maar goed. Ik refresh ff mijn favo list en ik dubbelklik 1 van de 7 joystick server die ik heb staan.
Nou ok, alles gaat goed, ik krijg de console te zien,
"trying to Authenticate with WON server"
"WON Authentication succesfull"
En dan zegt dat mothafokking ding dat het invalid Authentication is!!! Dit terwijl ik HL generations gewoon echt legaal in de Free Record Shop heb gekocht.
Maar ok, dit zou nog normaal zijn als ik dan meteen in geen 1 server meer kan komen. Maar dat is niet het geval, want als ik een ander van joystick pak, doet ie het wel. Dit heb ik ook heeeel vaak op de Demon servers. En ook weleens op wannadoo.
Weet iemand hoe dit komt?
Nou ok, alles gaat goed, ik krijg de console te zien,
"trying to Authenticate with WON server"
"WON Authentication succesfull"
En dan zegt dat mothafokking ding dat het invalid Authentication is!!! Dit terwijl ik HL generations gewoon echt legaal in de Free Record Shop heb gekocht.
Maar ok, dit zou nog normaal zijn als ik dan meteen in geen 1 server meer kan komen. Maar dat is niet het geval, want als ik een ander van joystick pak, doet ie het wel. Dit heb ik ook heeeel vaak op de Demon servers. En ook weleens op wannadoo.
Weet iemand hoe dit komt?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.