Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Achtergrondherhaling Textarea

Pagina: 1
Acties:

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 14:07
Ik wil een achtergrond meegeven aan een textarea, als er op geklikt wordt moet de achtergrondafbeelding weg, en vervangen worden door een witte achtergrond, en als je weer loslaat moet het weer een achtergrondafbeelding worden, alleen pakt-ie de backgroundRepeat niet, hij blijft zowel op X als Y herhalen.

Wat ik nu heb:
code:
1
2
3
4
5
<textarea name="description" 
style="background-image: url('styles/input_bg.jpg'); overflow: hidden;background-repeat: repeat-x; border: 0; width: 559px;"
rows="5" onFocus="this.style.background = '#FFF'; this.style.border = '1px solid #AAAAAA';" 
onBlur="this.style.border = '0'; this.style.backgroundRepeat = 'repeat-x'; this.style.background = 'url(styles/input_bg.jpg)';">
</textarea>

Verwijderd

Niet aan this.style.background komen, maar alleen this.style.backgroundImage en dergelijke wijzigen.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:57

Onbekend

...

Op regel 4 zie ik dit staan: this.style.backgroundRepeat. Moet er geen streepje tussen background en repeat?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:38

orf

Waarom sowieso niet werken met classNames of desnoods cssText?

• lennartkocken
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:48:
Niet aan this.style.background komen, maar alleen this.style.backgroundImage en dergelijke wijzigen.
:* thnx 8)

• lennartkocken
orf schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:51:
Waarom sowieso niet werken met classNames of desnoods cssText?
Had ook gekund... ;)

Verwijderd

Onbekend schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:49:
Op regel 4 zie ik dit staan: this.style.backgroundRepeat. Moet er geen streepje tussen background en repeat?
Nee, dat moet niet. Een liggend streepje heeft in Javascript namelijk een betekenis.
Pagina: 1