Toon posts:

TVHOME.. samsung decoder kanalen opnieuw instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 910 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
na de wijzigen van tvhome aan het zender pakket waren al mijn zenders gewijzigd in Not Completed op mijn samsung decoder

nu na een scan vind ik alleen maar pakketjes, na wat zoeken bleek dit bij een bepaalde frequentie te horen namelijk id 7900 en 610mhz als frequentie

dit bleek dus met mijn instellingen te kloppen en de kanalen die ik kreeg klopend ook met die frequentie. nu mij vraag: hoe stel ik de decoder in zodat hij alle kanalen vind ?
heb al geprobeerd de frequentie te wijzigen en te herscannen maar dan vind de decoder wel weer nieuwe kanalen maar hij bewaart de ouden van de vorige frequentie niet.

alvast bedankt voor de hulp !

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Je hebt idd het netwerk ID nodig om aan te geven welk netwerk je mee communiceerd.
De frequentie zorgt ervoor dat alle digitale zenders naar je decoder gestuurd worden.

Alle digitale zender hebben een afzonderlijke frequentie. De door jouw in te voeren frequentie stuurt alle zenders(frequenties) door naar je decoder.

In jouw geval zou ik het volgende doen:
* Reset je Decoder
* Indien mogelijk Software Update
* Voer juiste Netwerk ID en Frequentie in (Woonplaats & Aanbieder gebonden)

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-02 22:36
ff 5 seconden de stroom eraf deed het voor mij...

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:01

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik denk dat je hiervoor beter de helpdesk kan bellen van @home. Die weten wel wat je moet doen met dit soort dingen. Bovendien is dit een video issue, dus had het topic in VID gemoeten.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.