Toon posts:

cooler master extreme power 380watt, aansluitingen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan de binnenkant van mijn pc te vernieuwen en daarvoor heb ik een nieuwe voeding nodig, niet te duur. (mijn oude voeding heeft geen pci-e aansluiting)
Mijn oog viel op de coolermaster met 380 watt.
http://www.azerty.nl/prod...3/extreme-power-380w.html

De bedoeling is dat hij 1 sata harde schijf, een 8800gt en in de toekomst een e8400 gaat voeden.
Ook moet er een dvd speler/brander en een cd-rom speler op aangesloten worden, maar ik weet niet wat voor aansluitingen die hebben, de spelers zelf zijn compleet tekstloos(ook van binnen).
Mijn vraag aan jullie is of de nieuwe voeding dat systeem zonder OC gaat voeden en of hij genoeg aansluitingen heeft.

(ik kan me voorstellen dat jullie over de aansluitingen weinig kunnen zeggen zonder de informatie daarover, maar ik hoop gewoon op een antwoord)

Alvast bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor voedingsvragen is er Welke voeding heb ik nodig? Deel 18. De startpost geeft al heel veel informatie, lees het topic eerst even door voor je de eigen vraag stelt, want zeer waarschijnlijk is er al iets vergelijkbaars behandeld. :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www.coolermaster.c...ort/file1193109417457.pdf
Kijk gewoon in de specsheets van de voeding en je weet wat je erop aan kunt sluiten.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 14:26

Sebazzz

3dp

Kom op zeg. GoT is geen helpdesk. Dit kan je prima uitzoeken door rond te kijken in GoT zoals gambieter aangaf, en natuurlijk de datasheet op de CoolerMaster website te bekijken.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is juist dat ik niet weet wat voor aansluitingen die dvd+cd spelers hebben.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- wat heeft dit met Processors, Moederborden en Geheugens te maken :?
- specs van zo'n voeding zijn gewoon op de site van de fabrikant te vinden
- meer eigen inzet verwachten we echt voor je een topic start.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.