Toon posts:

animated gif opslaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net in photoshop imageready een leuk animated plaatje gemaakt die ik nu als icon hier op het forum wilde gaan gebruiken! Nu kan ik hem in imageready wel als psd opslaan, maar niet als gif (terwijl die wel animaties toestaat (toch..?) (in tegenstelling tot bv png/jpg)!
Iemand enig idee hoe ik imageready zover krijg psd als gif op te slaan?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:14

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

save optimized as ....

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt dus niet! Ik krijg de foutmeldind dat png's niet als animated opgeslagen kunnen worden! Ligt het er misschien aan dat de frames die ik gebruik oorspronkelijk uit een png komen?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:14

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

save optimized as ... GIF

> kijk in je optimized palet, waarschijnlijk staat daar nog de instelling dat het bestand gesaved wordt als png...

dat moet je dus omzetten naar gif.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
thanx! dat was 't idd, misschien toch eens wat vaker FM lezen!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:16
Je usericon gaat btw wel heel erg snel......(als dat het animated gifje was waar het over gaat tenminste.....if not......hij is nog steeds (te) snel).

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Op woensdag 14 februari 2001 00:18 schreef tineau het volgende:
thanx! dat was 't idd, misschien toch eens wat vaker FM lezen!
FM is dat niet 'For Men' met al die wijven erin :?

BTW zoals je inmiddels zelf dus al hebt ontdekt...jpeg en png kunnen idd niet animated zijn

Flickr

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 20:40

ALH

ja, als je usericon dat gifje is dan is'ie wel wat snel hoor...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

Sorry dat ik hier nog reply maar, ik wil ook een animated gif opslaan in ImageReady 7
Ik neem ook Save Optimized as maar daar staat geen gif tussen, tenzij ik niet goed zie ...

Hoe moet ik hier dan opslaan?

[edit]shit sorry, heb alles nog eens goed gelezen en heb het optimized palette gevonden
is opgelost, thanks anyway
sorry sorry

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 18:08

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op woensdag 14 februari 2001 07:51 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

FM is dat niet 'For Men' met al die wijven erin :?

BTW zoals je inmiddels zelf dus al hebt ontdekt...jpeg en png kunnen idd niet animated zijn
For Him Magazine :? :P

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Dit is een topic van meer dan een jaar oud. Graag niet meer kicken, en er staat echt wel een optie tussen om je plaatje optimized als gif op te slaan, beter kijken dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.