1 USB kabel en aansluiting voor toetsenbord, muis en microfo

Pagina: 1
Acties:
  • 1.976 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139751

Topicstarter
Hola,

Weet iemand toevallig of er USB sets bestaan van (eventueel draadloze) toetsenbord, muis en microfoon waarbij voor alle 3 apparaten via 1 USB kabel aan een computer kunnen worden aangesloten?

Ik heb in een paar winkels gekeken maar de meeste muis + toetsenbordsets hebben een USB kabel en plug voor de muis en een andere kabel en USB plug voor het toetsenbord, en niet 1 gecombineerde voor beide apparaten?

Indien dit niet bestaat, bestaat het wel voor een toetsenbord + muis (zonder microfoon)?

Thanks voor de hulp.

Groeten

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Je kan toch een USB-hub kopen en daarop die 3 apparaten aansluiten of bedoel je dit niet?

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:31

Sebazzz

3dp

Wat is het probleem? Heb je maar een USB poort of heb je ruimte om maar één USB kabel ergens naar toe te trekken? Neem dan een USB kabel, en sluit die aan op je pc en op een actieve of passieve USB hub?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
waarom wil je dit? kan je niet gewoon een usb-hub gebruiken?

edit: lol.. had even wat sneller moeten typen had ik niet laatste willen zijn

edt2:
RemcoDelft schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:13:
Bedoel je niet simpelweg een USB HUB?
[afbeelding]
1 draad aan de computer, en al je apparaten hangen er aan.

[...]

Je bent niet de laatste O-)
hoera.. :|

[ Voor 95% gewijzigd door Pikoe op 02-12-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-04 18:25
Bedoel je niet simpelweg een USB HUB?
Afbeeldingslocatie: http://www.leukedingetjes.nl/images/drie_hubs.jpg
1 draad aan de computer, en al je apparaten hangen er aan.
Pikoe schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:12:
edit: lol.. had even wat sneller moeten typen had ik niet laatste willen zijn
Je bent niet de laatste O-)

[ Voor 40% gewijzigd door RemcoDelft op 02-12-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Laatst online: 24-03-2021
Woei, ik was de eerste, maar nu ik het zo zie bedoel je iets als dit: (dit)
dan heb je op 1 usbpoort een tobo en een muis, maar daarbij een microfoon lijkt mij niet bestaan?

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:02
Logitech Easy Call Desktop. Alles in 1 set met speaker, mic en keyboard/muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Trust heeft dacht ik met z'n draadloze spullen die usb ondersteunen maar 1 usb kabeltje. Ik denk wel dat alle draadloze sets dat hebben. Een kabeltje is wel voldoende toch :).

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139751

Topicstarter
Hartlijk dank voor de snelle en vele reacties.

De reden waarom ik dit vraag, is dat ik de computer met meer dan 10 meter verderop zal staan met enkele betonnen muren ertussen. Ik heb begrepen dat draadloos zeker niet de ideale oplossing is, dus moet ik usb kabel verlengen, maar meer dan 5 meter wordt duur aangezien je dan USB repeater kabels nodig hebt, en als dat voor elk apparaat (toetsenborg, muis, microfoon) separaat moet worden gedaan is dat een erg prijzige aangelegenheid, en daarnaast erg lelijk, zoveel kabels door kamers laten lopen.

De USB hub lijkt me een goede oplossing indien ik meerdere usb apparaten in slaapkamer wil aansluiten. De logitech easycall desktop lijkt me ook een uitstekende optie.... Voor de volledige easycall desktop hoeft er maar 1 usb stekker naar de computer te lopen? (kan ik niet echt terugvinden op internet)...

Thanks.

Groeten,

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-04 16:14
1 bleutooth stikje, met een bleutooth toetsenbord/muis/headset een optie misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-04 19:51

AlexanderB

7800 rpm

usb hubs werken ook als repeater.. dus gewoon 2 usb hubs en een stel lange kabels regelen, dan is het opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
die 5 meter regel voor usb is ook niet helemaal correct :) ik heb eens mn webcam met 15! meter kabel aangesloten :D werkte nog prima :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 139751 schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:50:
Hartlijk dank voor de snelle en vele reacties.

De reden waarom ik dit vraag, is dat ik de computer met meer dan 10 meter verderop zal staan met enkele betonnen muren ertussen. Ik heb begrepen dat draadloos zeker niet de ideale oplossing is, dus moet ik usb kabel verlengen, maar meer dan 5 meter wordt duur aangezien je dan USB repeater kabels nodig hebt, en als dat voor elk apparaat (toetsenborg, muis, microfoon) separaat moet worden gedaan is dat een erg prijzige aangelegenheid, en daarnaast erg lelijk, zoveel kabels door kamers laten lopen.

De USB hub lijkt me een goede oplossing indien ik meerdere usb apparaten in slaapkamer wil aansluiten. De logitech easycall desktop lijkt me ook een uitstekende optie.... Voor de volledige easycall desktop hoeft er maar 1 usb stekker naar de computer te lopen? (kan ik niet echt terugvinden op internet)...

Thanks.

Groeten,

Ronald
Al eens gekeken in de handleiding die vast wel bij logitech op de site staat? Of de plaatjes erbij goed bekeken?
Pagina: 1