Ruzie met Officejet T45 onder Win2K

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Ik heb hier dus een HP Officejet T45 staan (zo'n all-in-one printer-scanner-fax-copier) en die wil niet goed werken onder Win2K professional NL (build 2195)

Het vreemde is dat printen wel werkt, maar scannen en faxen niet. Nederlandse Win2K drivers zijn er nog niet, Engelse wel, maar die werken niet goed (software wil niet starten, kan niet communiceren met printer)

Volgens HP hoef ik voorlopig ook geen drivers te verwachten :(

Nu vraag ik mij af of ik dat ding ook anders aan kan sturen (dus via e.o.a. algemene TWAIN driver) want ik wil wel graag kunnen scannen eigenlijk.

Verwijderd

mja... is allemaal nogal brak met al die beta drivers onder Win2k... ik zou gewoon gaan dualbooten met win98 o.i.d, onder '98 scannen dus....

ik gebruik zelf ook win2k drivers van hp (hp lj 2100), alles werkt, behalve IrDA...

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Deze ga ik grandioos kicken ;) ik heb dit probleem ook.

Als je in win2k installed zou er na de reboot weer iets voor je neus moeten komen dat hem configureerd. In win2k gebeurt dit dus niet.. en dat is het probleem

Ik zou willen weten hoe dit is op te lossen :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Nou, ik heb dat lijk dus nog steeds en een oplossing is er niet. Ik heb uit arren moede maar een kale Engelse Win2K erbij gegooid en daar de drivers van geïnstalleerd. Want die zijn er dus wel.

't is niet echt geweldig, steeds moeten rebooten als je wilt scannen, maar het moet er maar mee.

HP sux :r

• moppie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-07-2025

moppie

Landgraaf Team

Ik gebruik gewoon de nederlandse versie van de all in one driver voor de
HP OfficeJet T45 Printer/Kopieermachine/Scanner/Fax

ftp://ftp.hp.com/pub/all_in_one/software/oj452du.exe
Deze is iets van 26 Mb groot.
Deze werkt perfect hier, echter je moet win2k met servicepack 1 hebben. Met servicepack 2 werkt het niet....

\x/iel

Werk maakt meer kapot dan drank kan goedmaken. http://tweakers.net/gallery/sys/18548