Toon posts:

Mail en Spam we worden gek !

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers !

Ik heb een vraag meschien kunnen jullie mij daar meehelpen. ik heb gewoon via een hosting bedrijf een adres gekocht en ik gebruik me mail daarvan ik heb al eens geprobeerd om het via de hosting bedrijf het spam te laten blokkeren maar dan word echt teveel geblokkeerd is er geen goed programma ? ik gebruik gewoon de mail prog van macosx.

het is gewoon knap vervelend elke dag 60 spam mailtjes en heb nog steeds geen enkel goed programma gevonden. heeft iemand suggesties ?

bvd.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je het ergens niet mee eens bent, maak dan even een topic report aan Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif.

[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 02-12-2007 13:58 ]

Verwijderd

Bij mijn weten heeft Gmail de beste spamfilter.
Ik zou zeggen dat je de mail laat forwarden naar een Gmail-adres en vandaar ophaalt via POP3 of IMAP.

In Gmail kan je instellen dat de gebruikers niets van die workaround merken... (afzender instellen op het adres van je hostingprovider).

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als je in Mail netjes op de "Junk Mail' knop drukt voeg je het toe aan mail's eigen spamfilter en als je dat lang genoeg doet zul je merken dat mail alles goed classificeert en dan kun je 'm instellen dat 'ie spam meteen weggooit inplaats van alleen markeert en dat werkte bij mij altijd wel goed ik heb het nu uitstaan omdat ik serverside filter en ik wil weten hoe goed dat werkt maar als ik 't nog aan zou hebben staan zou 'ie waarschijnlijk de resterende beetjes er ook wel uitpakken dus probeer dat even en ik denk dat 't wel gaat lukken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:02
google biedt eventueel zelfs je hosting van je domein aan. Dat zou helemaal mooi zijn.

No production networks were harmed during this posting

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:48
Op GoT verwachten we dat je zelf ook wat inzet toont. Dat begint met een verzorgde topic start. Het gebruik van interpunctie en hoofdletters zou het verhaal al een stuk leesbaarder maken. Verder zie ik ook niet terug wat je al hebt gedaan.

Zoals Cyber al aangeeft, heeft Mail een ingebouwd spamfilter. Als die niet voldoet, begin dan de zoektocht bij Google, MacUpdate, VersionTracker of Softpedia.

Mocht je er dan toch niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen :). Vermeldt dan precies wat je al gedaan hebt en waarom het niet voldoet. Zie ook Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) en Het algemeen beleid.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.