Toon posts:

Software verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Google en alles afgezocht, maar ik zit toch nog met een probleem.
Ik moet voor een vrouwtje hier in de buurt een laptop repareren, formatteren enzo. Alleen is ze helemaal weg van zingen en ze heeft een speciaal karaoke-programma op haar computer staan. Daar heeft ze geen cd meer van en ook de key heeft ze niet meer.
Is het mogelijk om het hele programma op een cd'tje te zetten, incl register-informatie, zodat ik het daarna weer op de geherformatteerde laptop kan zetten?

Draait trouwens op Windows XP Pro, na formattering weer Windows XP Pro, dus niks met Vista ofzow.

Misschien kennen jullie een tooltje ofzo waarmee dit mogelijk is?

Groeten
Martin

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Backup van je register maken, moet kunnen.

De keycode kun je vaak trouwens wel uit het register ergens plukken, en anders wel uit het programma zelf.
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:51:
Dacht je dat ik die nog niet opgezocht had?
Tja.. je meldt het niet.

[ Voor 38% gewijzigd door TheZeroorez op 02-12-2007 13:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dacht je dat ik die nog niet opgezocht had?

Kan um in ieder geval niet echt vinden..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

That's it, afhankelijk van de software dan. Van ellende kan je altijd nog een image maken van de PC en die via VMWare aan de praat proberen te krijgen. Of beter: gewoon even bellen met de mensen waarvan ze het heeft gekocht, om te vragen of de mogelijkheid bestaat CD+key tegen verzendkosten opnieuw te krijgen. Da's een manier die voor mij tot nu toe prima werkte (goede service bestaat nog O+ ).

En als het is geleecht: eigen schuld, dikke bult :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)