Ik ga direct maar met de deur in huis vallen. Ik download veel en niet alleen maar copyrighted stuff. Ook dingen als Linux distributie's van ongeveer 4.5GB met torrents. Standaard duren dit soort dingen met af en toe je verbinding aan zo'n 2 dagen, maar ik doe er zeker anderhalf week over( heb hem dan ook maar gecancelled)
Nu ben ik eens op onderzoek gegaan waardoor het komt dat ik af en toe instabiel internet heb en dat ik er dus last van heb dat ik niet constant kan downloaden.
Het probleem is namelijk dat tijdens het downloaden ik te maken heb met de verbinding die wegvalt tijdens het downloaden. Dit probleem blijft een tijdje zitten. Zelfs als ik de torrent of P2P client heb afgesloten en hij niets meer doet is hij nog instabiel met soms de volle snelheid maar meer dan de helft van de tijd ook met een verbinding die er simpelweg niet is.
Zelfs als ik daarna de computer herstart is het nog niet opgelost. Ik moet daadwerkelijk de modem resetten om het op te lossen en weer stabiele verbinding te krijgen en soms werkt zelfs dat niet eens.
De machine die hierop draait is:
-Standaard PC met Core2duo.
-Interne internet poort
-Een Phillips power to ethernet kastje
- Een redelijk standaard IPB modem( die grijze met 2 antenne's)
- Kubuntu Gutsy als besturingssysteem
- Torrent client is Ktorrent
- P2P client is Amule
- Voor internetten gebruik ik FireFox
Voor verdere info wil ik best zoeken maar omdat ik op gebied van internet nogal een leek ben weet ik niet wat relevant allemaal is
Nu ben ik eens op onderzoek gegaan waardoor het komt dat ik af en toe instabiel internet heb en dat ik er dus last van heb dat ik niet constant kan downloaden.
Het probleem is namelijk dat tijdens het downloaden ik te maken heb met de verbinding die wegvalt tijdens het downloaden. Dit probleem blijft een tijdje zitten. Zelfs als ik de torrent of P2P client heb afgesloten en hij niets meer doet is hij nog instabiel met soms de volle snelheid maar meer dan de helft van de tijd ook met een verbinding die er simpelweg niet is.
Zelfs als ik daarna de computer herstart is het nog niet opgelost. Ik moet daadwerkelijk de modem resetten om het op te lossen en weer stabiele verbinding te krijgen en soms werkt zelfs dat niet eens.
De machine die hierop draait is:
-Standaard PC met Core2duo.
-Interne internet poort
-Een Phillips power to ethernet kastje
- Een redelijk standaard IPB modem( die grijze met 2 antenne's)
- Kubuntu Gutsy als besturingssysteem
- Torrent client is Ktorrent
- P2P client is Amule
- Voor internetten gebruik ik FireFox
Voor verdere info wil ik best zoeken maar omdat ik op gebied van internet nogal een leek ben weet ik niet wat relevant allemaal is
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker