Toon posts:

[iPod Nano] Foutmelding bij het synchroniseren*

Pagina: 1
Acties:
  • 861 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een ipod nano 4 GB , (software : 1.3.1)
Als ik nieuwe liedjes heb gedownload en ik stop mijn ipod in de usb komt er te staan dat ik niet kan synchroniseren. (ik heb versie 7.5 van itunes). Ik kan dus niet mijn nieuwe liedjes of foto's op mijn ipod zetten. Ik heb het 5stappen plan gedaan maar het helpt niet.
Er komt soms te staan als ik mijn ipod erin doe en hij zegt dat hij niet kan synchroniseren het volgende: Kan niet alle gegeven voor bestand G:ipod_Control\Artwork\F1031_1.ithmb opslaan. de gegevens zijn verloren gegaan. deze fout kan zijn veroorzaakt door een fout in de computerhardware of netwerkverbinding. Probeer het bestand ergens anders op te slaan.

ik zou niet weten wat ik hiermee moet.

mvg. Ilse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 02:27
heb je je iPod al een keer hersteld via iTunes?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Ilse, zoals Daedalus al aangaf, lees even de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) en Het algemeen beleid door :). Daar zul je o.a. terugvinden dat je niet de groeten hoeft te doen op GoT:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken."
Je hoeft ook geen enter na elke regel te doen, de regels worden hier automatisch afgebroken en dat leest gewoon een stuk prettiger :).

Tot slot, heb ik de topic titel aangepast naar: "[iPod Nano] Fout bij synchroniseren". Een goede topic titel zorgt ervoor dat iedereen meteen weet of het voor hem/haar interessant is, en iedereen weet meteen wat je bedoelt.

Met betrekking tot je probleem, het lijkt erop dat er een foutje zit in het bestand waar de album art is opgeslagen. Als je het vinkje bij album art synchroniseren uitzet. Dan kun je proberen opnieuw te synchroniseren. Als je dan vervolgens het vinkje er weer bij zet, dan wordt de album art opnieuw gegenereerd en zou het moeten werken.
Murcielago schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:30:
heb je je iPod al een keer hersteld via iTunes?
Als het goed is wel, dat is namelijk onderdeel van het 5 stappen plan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."