Ik ben net naar een kleine LAN-party geweest. PC dus meegenomen etc. etc. en aldaar aangesloten, stroom ingeschakeld, maar het duurde toen minstens 5 minuten voordat ik mijn PC aan kon doen. Tot die tijd reageerde de computer niet toen ik op de aan-knop drukte. Nu net thuis weer hetzelfde probleem. En in het verleden heb ik hier ook wel eens problemen mee gehad, maar meestal duurde het hooguit 30 seconden voordat ik de PC aan kon zetten. Het lijkt wel alsof de computer als het ware op moet laden voordat ik deze aan kan zetten als hij losgekoppeld is geweest van het lichtnet. Zo groot zullen die condensatoren/transformatoren in de PC/voeding nou toch ook weer niet zijn.
Iemand een idee hoe dit probleem ontstaat en hoe ik het op kan lossen? De voeding betreft een Antec TruePower Trio 430 Watt. Meer info over de aanwezig hardware in het systeem: Hier
Iemand een idee hoe dit probleem ontstaat en hoe ik het op kan lossen? De voeding betreft een Antec TruePower Trio 430 Watt. Meer info over de aanwezig hardware in het systeem: Hier