Toon posts:

Hosting provider

Pagina: 1
Acties:
  • 372 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel host ik mijn website bij Allhosting (vroeger hostaces) maar die is de afgelopen jaren stukken achteruit gegaan in service. Ik ben daarom van plan over te stappen naar een betrouwbare hosting die niet te duur is goede service heeft en ook veel mogelijkheden biedt (ik ben webdesigner, maar script meer en vraag dus best wat van de hosting aan ondersteuning).

Mijn eisen:
  • Basis eisen:
    • Per domein 1 IP-adres
    • Meerdere domeinen mogelijk onder 1 hosting
    • Minimaal 80MB ruimte
    • Minimaal 3GB dataverkeer
    • Hosting in NL
  • Email eisen:
    • Mogelijkheid van Webmail en via outlook (SMTP is het niet?)
    • Minimaal 3 emailboxen
    • aliassen mogelijk
    • autoresponder, forwarding, mailing-lists, virusscan en spamfilter
  • Ondersteuning van:
    • php5
    • Mysql (en als het kan ook postgresql)
    • .htaccess (apache dus)
    • linux server
  • Overige:
    • FTP toegang
    • AMS-IX member
    • Subdomeinen mogelijk
    • regelmatige backup
    • goed control panel (cpanel of plesk bijv ofzo)
    • statistieken
  • provider:
    • Goede service & support
    • Goede up-time & snelheid
Als iemand me een goede hoster kan aanraden die aan deze eisen voldoet wil ik voor de hosting best wat voor betalen. Ik snap dat 1 euro per maand niet mogelijk is, maar met de kleine hoeveelheid bandbreedte die ik nodig heb zou dit toch mogelijk moeten zijn voor een redelijke prijs (max 20 eu per maand, maar liever minder).

Ik ben al bij enkele gekomen:
- denit
- b2bhosting (is hetzelfde als denit maar heeft op de rare manier andere prijzen dus dat vertrouw ik eigenlijk niet)
- brainhost

en nog wat andere die ik niet echt vertrouwde.

Kan iemand me iets aanraden of vertellen de gevonden hosts?

Verwijderd

Zelf ben ik tevreden met http://www.hosting2go.nl.
Kost slechts € 24 per jaar (incl btw).
Neem er maar eens een kijkje.
Ervaring tot op heden erg goed, al lees ik klachten van mensen die werden afgesloten toen ze meerdere bezoekers gelijktijdig begonnen te krijgen (100 a 200).

Je vraagt om een eigen IP nummer per domein, waarom?

Groet,

Jasper

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je eisen zijn allemaal heel normaal (en niet bijzonder) op 2 zaken na. Elk domein zijn eigen ip ga je gewoon nergens krijgen en wel om de reden dat die schaars genoeg zijn. Ik kan op de vroege zondagochtend ook niet zo goed iets bedenken waarom je dat nodig wilt/gaat hebben.
En een AMS-IX member kan natuurlijk (scheelt je zoeken in 95% van de totale groep hosters) maar lijkt me ook niet meteen een vereiste. Ik kan me btw niet voorstellen dat b2bhosting en brainhost member zijn?

De rest van de eisen lukt je zo goed als overal wel (op postgresql na). Alleen de termen 'goede uptime' en 'goede support' zijn wat vaag. Zeker de support kan 'lastig' zijn. Ik heb klanten die 'goede support' interpreteren als 'mijn complete site wordt door jullie in elkaar gezet' ;)

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Waarom dit? Per domein 1 IP-adres

Zo gaan de IP adressen wel snel op op het internet, waarom geen virtual hosting???

Tenzij de site via SSL moeten werken anders zie ik niet waarom jij "Per domein 1 IP-adres" wilt?

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:20
Misschien kan Leaseweb je van dienst zijn?
Tenminste, ik neem eigenlijk aan dat je met dat 1 IP per domein SSL bedoelt?

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Hosting FAQ

I&H - Policy en FaQ #Hostingtopics

Deze al gelezen?
Topics als "Welke hostingprovider moet ik nemen?" zijn niet (meer) welkom in Internet & Telefonie, omdat je met een beetje eigen research meer dan genoeg kunt vinden. Alleen wanneer je zeer specifieke eisen hebt kun je na vooraf overleg met een I&T-moderator een dergelijk topic openen. Dergelijke topics die zonder overleg worden geopend, worden per definitie gesloten

[ Voor 60% gewijzigd door Dolan op 02-12-2007 11:45 ]

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 16:02

we_are_borg

You will Comply

Kijk eens rond op:

http://www.webhostingtalk.nl
http://webhosters.nl/

Deze kunnen je beter op weg helpen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Er zijn meer dan genoeg vergelijkingssites die je kunnnen helpen met deze keuze :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.