Toon posts:

Monitor voor een Macbook

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik mijn nieuwe Macbook heb aangeschaft ben ik mn 22" TFT meer dan zat. Het ding ziet er niet zo lelijk uit maar de kijkhoek is belabberd. Omdat ik erg gecharmeerd ben van het glazend witte uiterlijk van mijn MacBook zat ik te denken een monitor aan te schaffen die hier bij zou matchen. Dus een LCD of TFT uitgevoerd in glanzend wit. Inmiddels heb ik een LCD gevonden te weten een Samsung welke leverbaar is in meerdere maten en uitgevoerd in glanzend wit. Mijn vraag alleen zijn er nog alternatieven?

De samsung:
Afbeeldingslocatie: http://www.polectro.nl/images/merken/samsung/le23r81wit.jpg
oa verkrijgbaar in 19" en 23"

Verwijderd

Cinema display:

20" 599
23" 799

Verwijderd

Topicstarter
De cinema displays zijn toch zilver en niet glanzend wit voor zover ik weet?

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Cinema displays zijn inderdaad zilver / metallic. Ik ken zelf helaas geen andere witte displays, destijd ook naar gezocht en op precies hetzelfde scherm uitgekomen.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:48
Dit heeft weinig meer met Macs te maken. Wit is daarvoor niet echt een goed criterium, we gaan hier immers ook niet bespreken welke melk het lekkerst is :+.

Mocht je meerdere (witte) monitoren hebben gevonden en deze willen vergelijken, dan kun je een topic openen in Videoplanken & Beeldkanonnen. Dit topic is daar namelijk in principe daar beter op z'n plaats. Maar in deze vorm zal het ook daar geen lang leven beschoren zijn, daarom een slotje :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.