Toon posts:

geforce3Ti200

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje aan de kenners onder jullie. Ik ga een dezer dagen een nieuw systeem bestellen: M2A-VM, X2 5000, 2Gb Ram. Met de grafische kaart wil ik nog even wachten (sparen :P ).
Nu is mijn vraag of de onboard video (690g chipset) van het M2A-VM Mobo even goed of beter zal presteren dan mijn huidige oldtimer Geforce 3 Ti200 en athlon XP2000+

Alvast bedankt,

sven

Verwijderd

Jouw oude spelletjes zullen in vergelijking met je oude systeem beter gaan draaien, een on-board oplossing weet prima op te boksen tegen een ruim zes jaar oudere discrete videokaart.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-06 10:13
Die geforce 3 Ti200 is een prachtding voor zijn tijd, beetje de 8800GT van toen. Veel plezier van gehad toen mijn GF2MX het niet meer trok.

X1250 of GF3 ?
Die GF3 zal ietsie sneller zijn gok ik, voornamelijk omdat hij fatsoenlijk eigen geheugen heeft, maar daarvoor hoef je het imo niet voor te doen. Het grote verschil zit in de ondersteuning en de drivers van onboard spul, op dat gebied is die X1250 is hoogst waarschijnlijk 5x niks.

Dus neem lekker die GF3 en ga Far Cry nogmaals uitspelen, ... volgens mij verbaas je je eigen nog hoe netjes zo'n oude kaart presteerd (e.v.t. na een beetje tweaken). Ben je alvast een beetje opgewarmd voor Crysis. :)

[edit] Ow, crappers. Die GF3 past helemaal niet in je nieuwe systeem 8)7 . Nou dan moet het maar met dat geintegreerde murmel. Het zal allemaal wel sneller lopen dan je vorige systeem, maar dat is dankzij je nieuwe processor en de grotere hoeveelheid werkgeheugen.

[ Voor 21% gewijzigd door SirNobax op 02-12-2007 00:47 ]

Pentaxiaan

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
GF3 is AGP, dus idd een nogo. Drivers voor de X1250 zijn trouwens in orde :)

March of the Eagles

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Huidige onboards zijn iets beter imho. Geloof me, ik kan het weten, want ik had een GF3 Ti200.

Prachtdingetje :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) prestaties kun je gewoon in benchmarks lezen. Het is trouwens onmogelijk te zeggen welke "beter" zal presteren, omdat je niet aangeeft wat je exact wilt doen :o
2) als je ook maar een seconde naar de layout van het moederbord in kwestie gekeken zou hebben zou je gezien hebben dat het geen AGP slot heeft.

Beetje meer zelf nadenken en uitzoeken dus...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.