Als ik een game speel op mijn computer dan slaat op een gegeven moment het beeld vast. Eerst een freeze met ook een hapering op het geluid. Een paar seconden later wordt het beeld zwart. Als ik de computer opnieuw opstart doet alles het weer, totdat ik een game opstart. Windows draait zelf zonder problemen. De games die ik speel zijn bijvoorbeeld call of duty 2 en company of heroes.
Ik draai de nieuwst bios op mijn moederbord (asus a8n-SLI SE) en heb de laatste drivers ge"installeerd voor mijn videokaart (ati radeon X1600pro 512 MB pci-E)
Oo kheb ik gekeken of alle fans draaien en ook dat is het geval.
Ik heb dit probleem eigenlijk nog maar een paar weken, maar ik wordt er erg chagrijnig van.
Voor de rest is dit mijn systeem:
AMD X2 3800+
2 gig. werkgeheugen
windows XP pro
Mijn kast is een coolermaster centurion 5 met een 550W voeding.
Ik weet niet zeker of het wel aan mijn video kaart ligt, maar misschien hebben jullie een idee
Ik draai de nieuwst bios op mijn moederbord (asus a8n-SLI SE) en heb de laatste drivers ge"installeerd voor mijn videokaart (ati radeon X1600pro 512 MB pci-E)
Oo kheb ik gekeken of alle fans draaien en ook dat is het geval.
Ik heb dit probleem eigenlijk nog maar een paar weken, maar ik wordt er erg chagrijnig van.
Voor de rest is dit mijn systeem:
AMD X2 3800+
2 gig. werkgeheugen
windows XP pro
Mijn kast is een coolermaster centurion 5 met een 550W voeding.
Ik weet niet zeker of het wel aan mijn video kaart ligt, maar misschien hebben jullie een idee