Toon posts:

Welke Bios / drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist mijn Asus M2N32 SLI Deluxe moederbord (met AMD Athlon X2 64 4200+ processor)voorzien van een tweede Nvidia EN7950GT 512 MB grafische kaart.
Voordat ik allerlei dingen ga "tweaken" , wil ik eerst weten welke bios, en welke grafische drivers ik het beste kan installeren.

Alvast bedankt voor raad en advies _/-\o_

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Wat is dit nu weer? Gewoon niets aan BIOS veranderen en laatste ForceWare drivers installeren...

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

:?

De laatste drivers natuurlijk. En als het BIOS goed werkt en nieuwere versies voor jou geen verbetering brengen; niet flashen.

ARME AOW’er

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:03
Guardian Angel schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:03:En als het BIOS goed werkt en nieuwere versies voor jou geen verbetering brengen; niet flashen.
Min of meer offtopic:
Enige reden waarom je niet zou flashen?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Malantur schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:10:
[...]

Min of meer offtopic:
If it ain't broken, don't fix it.

Tegenvraag: Waarom zou je iets flashen dat werkt?

ARME AOW’er

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
[...]

Min of meer offtopic:
Geef dan maar een reden waarom je dat wel zou willen. Veel gebeurt het dat het flashen mis gaat, tot gevolg hebbende een niet meer werkend moederbord. Alleen doen als je ook daadwerkelijk in het changelog ziet dat het zin heeft voor jouw. (bijv. ondersteuning van nieuwe prosessoren)

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Min of meer offtopic:
Waarom zou je ook maar 1% risico willen lopen voor 9 van de 10 keer geen enkele verbetering?

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:03
_the_crow_ schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:16:
[...]
Waarom zou je ook maar 1% risico willen lopen voor 9 van de 10 keer geen enkele verbetering?
Volgens mij heb je slechte verhoudingen genomen (of verkeerd argument).

Als ik 10% van de keren dat je een nieuwe BIOS flasht er beter van wordt en maar 1% kans loopt op gevaar dan zou ik toch flashen.

Ook heb ik toch al een aantal keren gelezen in een changelog "improved stability", dat kan iedereen toch gebruiken? (en zeker dan als je gaat overclocken)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Malantur schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:26:
Volgens mij heb je slechte verhoudingen genomen (of verkeerd argument).

Als ik 10% van de keren dat je een nieuwe BIOS flasht er beter van wordt en maar 1% kans loopt op gevaar dan zou ik toch flashen.
Even niet al te letterlijk nemen. Je begrijpt wat ik bedoel.
Ook heb ik toch al een aantal keren gelezen in een changelog "improved stability", dat kan iedereen toch gebruiken? (en zeker dan als je gaat overclocken)
Ik bedoel te zeggen dat er weinig nuttige toevoegingen zijn. Tenzij je misschien constant van hardware-componenten wisselt. Dus alleen het argument 'dan ben ik up-to-date' is dus niet zo heel relevant. Alsof je daar ook maar enig risico voor wilt lopen. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:42
Sorry, maar ik vind dit een beetje overbodige vraag. Pak de laatste driver en klaaro. :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.