[XP] Van Corporate naar Professional

Pagina: 1
Acties:

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:54
Ik heb op een nieuwe hardeschijf windows geinstalleerd. Hiervoor heb ik een XP SP2 Pro Corporate versie gedownload. en bewerkt met Nlite. Dit heb ik vervolgens gebrand en ben aan het installeren gegaan.. so far so good. Toen ik de productcode moest invoeren heb ik mijn legale key ingevoerd, maar die werd niet geaccepteerd. Als noodoplossing heb ik toen de bijgeleverde illegale key gebruikt.

De vorige keer heb ik het zo gedaan (niet de legale geprobeerd in setup btw) dat ik na de installatie van Windows de key heb veranderd naar mijn originele toe, zodat hij door de WGA check komt. Echter kan ik nu de key niet veranderen, hij zegt dat de productcode onjuist is. Hoe kan ik Windows zonder reinstall veranderen van Corporate naar gewoon Professional zodat hij hopelijk mijn legale key wel pakt?

De wijzen komen uit het Oosten!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:54
Ey top :D het is gelukt!!
Ik kan me herinneren dat ik de vorige keer ook een tooltje van MS had gebruikt maar ik kwam hem niet tegen op Google. Alleen een KB artikel waarmee je de activatie ongedaan maakt en dan in dat scherm de productcode kunt wijzigen. Daarnaast nog Magical Jellybean keyfinder en een ander programma geprobeerd, maar ook tevergeefs. Kun je me vertellen hoe je daar bij komt? voor de volgende keer :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Zoeken naar Windows Key Update Tool :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc