Ok, dus net zo'n ding gekocht plus proef abbonement van delta digitaal. Nu zou ik dus volgens de gebruiksaanwijzing alleen dat kaartje in de tv kunnen steken en de tv doet de rest. Niets van dat alles is waar dus ik mijn kaartje weer in de decoder gestopt en via scart op de tv aangesloten. Mijn probleem is nu dat ik wel zenders heb maar bij lange na niet op de kwaliteit die ik mag verwachten van lcd. Heb tevens geprobeerd of het aan de tv ligt door mijn dvd speler aan te sluiten en een film te bekijken. Hier is het beeld wel van de juiste kwaliteit. Dit betekent dus dat ik iets fout doe maar wat kan ik echt niet vinden. Heb alles al geprobeerd denk ik.
1. Kaartje met chip naar boven in de tv.
2. Kaartje met chip naar beneden in de tv.
3. Decoder met kaartje aangesloten op scart-aansluiting 1
4. Decoder met kaartje aangesloten op scart-aansluiting 2
De analoge optie doet het wel en de tv vind dan ook bij automatisch zoeken alle beschikbare analoge zenders.
Ditzelfde zou met de digitale optie ook moeten kunnen maar helaas weigert de tv op dit gebied werkelijk alle medewerking.
De manier waarop ik nu naar mijn digitale zenders kan kijken en zappen is de tv op AV-2 te zetten en via de decoder zappen. Op de tv weigeren nogmaals alle digitale functies dienst.
Kan iemand mij aub vertellen wat voor stommiteit ik begaan heb want ik kan het niet meer volgen.
Mvg,
Martin Jacobse
1. Kaartje met chip naar boven in de tv.
2. Kaartje met chip naar beneden in de tv.
3. Decoder met kaartje aangesloten op scart-aansluiting 1
4. Decoder met kaartje aangesloten op scart-aansluiting 2
De analoge optie doet het wel en de tv vind dan ook bij automatisch zoeken alle beschikbare analoge zenders.
Ditzelfde zou met de digitale optie ook moeten kunnen maar helaas weigert de tv op dit gebied werkelijk alle medewerking.
De manier waarop ik nu naar mijn digitale zenders kan kijken en zappen is de tv op AV-2 te zetten en via de decoder zappen. Op de tv weigeren nogmaals alle digitale functies dienst.
Kan iemand mij aub vertellen wat voor stommiteit ik begaan heb want ik kan het niet meer volgen.
Mvg,
Martin Jacobse