Toon posts:

Call of duty 4 modern warfare

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik zit met een probleem bij 'Cod4'.
Ik heb het spel van een vriend van me, en heb hem geinstalleerd.
Alles doet het maar als ik het spel wil starten krijg k telkes dezelfde foutmelding:
Error during initialization:
Couldn't load fileSysCheck.cfg. Make sure Call of Duty is run from the correct folder.

Heet iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Dat bestand die niet geladen kan worden is niet te vinden in een van de 'Cod4' mapjes.
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, want het zou doodzonde zijn als ik dit prachtige spel niet kan spelen.

Mvg Rob Loman

Verwijderd

Wellicht is een herinstallatie van het spel de oplossing :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al geprobeerd, dit heeft geen enig nut..:S

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Als je 'm koopt krijg je dat bestand erbij. :) Even naar de winkel gaan dus.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik in mijn eerste bericht zei: Ik heb het spel van een vriend van me, en heb hem geinstalleerd.
Dus ik denk dat ze niet zo blij zullen zijn als ik nu naar de winkel ga?..
omdat ik voor het spel niet betaalt heb.

Verwijderd

Vraag die vriend of hij dat bestand uit zijn cod4 map wilt kopiëren en naar jou wilt sturen? :z

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 19:04 ]

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dus je vraagt ons om te helpen met het laten werken van een spel dat je niet gekocht hebt?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling :)

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Als je het een prachtig spel lijkt (is ook zo :) ) koop je hem toch gewoon?

Verwijderd

Topicstarter
Dat vraag ik, maar ik weet niet of ik het zo kan noemen, want het is volgens mij niet illegaal een spel van een vriend te lenen?

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Lenen van een kopie is eigenlijk een vorm van distributie. Dus eigenlijk is het illegaal.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Verwijderd

Topicstarter
Jha oké, maar het lenen van het spel zelf is niet illegaal toch?..
het is geen kopie, maar gwoon de officiele cd..

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Een officiele cd/dvd is een kopie. Er is namelijk niet maar 1 dvd/cd van 1 spel. ;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Verwijderd

Topicstarter
Hmm Oké, ik moet je gelijk geven;)..
nouJha, topic kan gesloten worden, ksnap um

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

omg wijsneus.. (ik bedoel xadeon) Maar vraag die vriend van je gewoon?

[ Voor 15% gewijzigd door WooK op 01-12-2007 19:20 ]

I'm not as think as you stoned I am

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:04:
Dat vraag ik, maar ik weet niet of ik het zo kan noemen, want het is volgens mij niet illegaal een spel van een vriend te lenen?
Moah, officieel zal dit vast wel illegaal zijn. Het mag volgens mij enkel gebruikt worden binnen de huiselijke kring maar het maakt voor hier natuurlijk nogal weinig uit. Als ik je goed begrijp tenminste dan heeft die vriend van je het spel dus gewoon legaal in de winkel gekocht ? Jij hebt nu dus thuis een orginele CoD 4 liggen ?

Edit: Ik moet in het vervolg sneller op 'versturen' klikken :z

[ Voor 5% gewijzigd door Dick op 01-12-2007 19:26 ]

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Lol, wijsneus?! :D Ik zeg niet dat ik er tegen ben, maar leg alleen uit hoe het min of meer zit betreft het lenen van een spel. Ik weet niet of de moderators uberhaupt er problemen mee hebben, omtrent het lenen van een spel en of dit wel als of niet als illegaal wordt gezien.
Bovendien, kan de TS zelf ook wel bedenken dat ie eerst even beter hulp kan vragen bij z'n vriend, en daarna eventueel zelf even uitzoeken waar het probleem ligt. Mocht ie er dan nog niet uitkomen, dan kun je een topic openen en om hulp vragen. Meen dat dit ook gewoon de regel is. Of is dit nieuw voor je?

Verwijderd

Ik heb ook CoD4 gekocht en de singelplayer werkt prima alleen multieplayer doetie niet en dat vind ik jammer.

krijg de melding dat iw3mp.exe is vast gelopen en word afgesloten. en dan kan ik niks meer doen. iemand enig idee.

(is een totaal andere vraag als mijn voorgangen maar dacht hij past onder de naam) als het niet goed is hoor ik het graag.

Sander
Pagina: 1