>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Eigenlijk was ik nooit zo van de stampedes, maar sinds de vorige challenge en deze challenge ben ik erachter gekomen hoe mooi het is dat iedereen elkaar helpt. Super is dat hoor!
Dus bij deze beloof ik vast plechtig dat bij de volgende stampede het gedeelte van de computers waar ik makkelijk bij kan komen mee gaat crunchen aan de stampede!
Gelukkig is er een regel dat je niet op je eigen hoofdproject mag stemmenpriens schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:09:
Tsja, mocht WCG er tussen komen te staan, dan kan ik natuurlijk onmogelijk op SoB stemmen.WCG is nou eenmaal mijn project en de reden dat ik hier überhaupt ben gekomen!
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Oeh, damn daar ga ik al!Frentik schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:31:
[...]
Gelukkig is er een regel dat je niet op je eigen hoofdproject mag stemmen
PS: 41K achterstand op de C's; waar zijn de backup krachtkoeien ?
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
edit: zoals hieronder al staat, duurt het even, inmiddels is het bijgewerkt!
[ Voor 7% gewijzigd door RemcoR op 21-12-2007 14:57 ]
Ze blijven uitlopen, inmiddels is de voorsprong 72839Qazwaplol schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:35:... Canada vergroot zijn voorsprong van 23632 naar 41639 punten!

Anoniem: 143153
Ik vertrek morgen naar huis en kan maar terug aan deze pc op 3/01. Het probleem is dat ik 3 x per dag automatisch uitgelogd word uit mijn internetverbindig(kotnet). Nu heb ik een hoop WU's gedownload, maar de meeste zijn maar goed tot 30/12
Wat spijtig is van het werk, aangezien ik ze maar de derde kan flushen

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Het ziet er alleen niet goed uit, de canadezen hebben hun voorsprong inmiddels uitgebreid naar 100000 punten. Hoe kunnen we dat nog recht trekken de komende dagen?

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Anoniem: 222991
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Eve char: Warock <TEST>
Bastien schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:41:
Op 'project bijwerken' klikken in de client (projecten tabje).

[edit] Zoooo, nog net 10 minuutjes voor 12 wat ladinkjes kunnen versturen. Dan rest me alleen nog maar:
Prettige Kerstdagen!!!!!
[ Voor 33% gewijzigd door S913 op 25-12-2007 00:08 ]
~ H.P. Lovecraft
Nog 15 minuten en dan weten we of we de challenge gewonnen hebben, daar kan ik nog wel effe op wachtenMessage
The page you requested is currently unavailable because the statistics are being updated.
The statistics update will finish in about 15:02 minutes.
Edit: en dan gaat ie gewoon weer verder met tellen op 59 minuten nog-wat....
[ Voor 9% gewijzigd door Megaflix op 25-12-2007 02:30 ]
Het was een schitterend staaltje teamplay

Anoniem: 237100

Haha!

Knap staaltje flush- en teamwork hier, luitjes!
Pawly schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 04:34:Final Results:
Congratulations to DPC and Rechenkraft.net !!! A very close race right until the end!! I don't think anyone knew for sure, until the final moment, what the outcome would be. DPC ..... wait till next time!!
- Dutch Power Cows 16,549,567
- Canada 16,345,827
- Rechenkraft.net 12,684,111
And congratulations to our team for putting forth such a fine effort in our FIRST Big Race!