Toon posts:

medionkast 8083

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Hoe verwijder ik de dvd speler uit een medion 8083 kast.Het linkerpaneel is eenvoudig te verwijderen.
Maar hoe nu verder ?
Wie kan mij helpen ?

gvg40

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is dit niet zo'n kast waarbij je het frontje gewoon los kunt halen en dan de speler eruit kunt schuiven. Ik weet niet of alle medionkasten op die manier in elkaar zitten, maar vaak zitten dit soort dingen wel in elkaar.

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik wel kan doen is de hele voorfront erafhalen. Maar of ik er dan bij kan weet ik niet.
De speler zit aan de zijkanten met vastgeschroeft aan een houder .

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Dan zou ik beginnen met het losschroeven van die schroefjes:P de twee kabeltjes eruit trekken en dan de speler richting de voorkant eruit trekken. Wat is precies het probleem? Heb je al iets geprobeerd waarbij je op problemen liep, of?

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je kunt bij die kast de hele voorkant/front eraf trekken, die zit niet vast met schroefjes o.i.d. . Dan de schroefjes losdraaien van die dvd-speler, kabeltjes ontpluggen en je kunt hem eruit halen :).

[ Voor 4% gewijzigd door Jckx op 01-12-2007 12:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke , maar hoe kom ik bij de schroefjes aan de rechterkant . daar zit dan het rechterpaneel nog voor.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:50

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Het rechterpaneel er af schroeven?

Iets zegt me dat je net even wat meer zelf moet proberen...

Rail Away!

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Kan je die niet losschroeven? Als die kant met pop nagels vast zit, heb je een goede kans dat er alleen aan de linkerkant schroefjes zitten. Ik zou dus gewoon beginnen met de linker schroefjes. Als dat niet helpt, en je kan de rechterkant niet open schroeven, zou je kunnen kijken of je dat rekje kan losschroeven waar hij in vastgeschroefd zit.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik ga beginnen met de voorkant eraf te halen en dan kijken wat ik verder kan doen. Tot zo.

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:59:
Ja oke , maar hoe kom ik bij de schroefjes aan de rechterkant . daar zit dan het rechterpaneel nog voor.
Er zitten geen schroefjes aan de rechterkant :). De rechterkant kan trouwens niet eens los.

Verwijderd

Topicstarter
Het is voor elkaar. Ik heb het voorfront verwijderd en de 2 schroefjes van de speler. De speler zit inderdaad maar met 2 schroefjes vast. Ik ging ervanuit dat de speler met 4 schroefjes vastzat. Bij de andere kasten die ik heb zitten de spelers en de drives met 4 schroefjes vast. Ik ging er vanuit dat dat bij alle kasten zo was. Zo zie je maar weer je mag nergens vanuit gaan. maar de zaak is nu opgelost. Bedankt voor jullie reacties.

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
no offence maar je gaat ervan uit, je had het ook gewoon kunnen proberen:P

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:11:
Hallo,
Hoe verwijder ik de dvd speler uit een medion 8083 kast.Het linkerpaneel is eenvoudig te verwijderen.
Maar hoe nu verder ?
Wie kan mij helpen ?

gvg40
Dit is niet bepaald een topicstart die voldoet aan de GoT Huisregels. Je lijkt niet zelf op zoek gegaan te zijn, meldt niets over wat er op de Medion site te vinden is, niets over exact wat je nog ziet aan de rechterkant, niets over wat je kunt zien over bevestigingsmechanismen e.d.

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen - goed idee om daar eerst eens mee te beginnen :o

Verder doen wij Tweakers elkaar constant de groeten. Je hoeft dus niet "gvg40" onder je post te zetten. Wil je toch zoiets doen, gebruik je sig - daar is hij voor.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.