In sommige fora hebben ze nu bovenaan een standaard 'FAQ' staan. Lijkt mij handig als we hier er ook een krijgen. Wordt het allemaal hopelijk weer wat makkelijker voor ons 
komt mijn eerste aanzet, aanvullingen uiteraard welkom, en vooral aangemoedigd
## Onofficiele FAQ Programming & Webscripting ##
* Begin je topic met [ Taal ] (met taal natuurlijk welke taal je bedoeld, PHP, ASP, JAVA, JS, DHTML, PASCAL , etcetc.
* Probeer zo een duidelijk mogelijke topic te geven zodat men meteen weet waarover het probleem / opmerking gaat.
* Voordat je een vraag stelt, Probeer altijd even de Search optie.
* Voor HTML-layout problemen moet je bij onze buren zijn: Webdesign & Graphics.
* Geen <vul in product/taal> SUCKS! , zeg dan altijd omdat... <goede reden> anders is onze modje waarschijnlijk niet zo vriendelijk voor je.
* Als je code gebruikt in je topic/reactie probeer dan altijd [ PHP ] en [ /PHP ] te gebruiken (of een van de andere mogelijkheden voor sources. maakt het stukken makkelijker je source te lezen, en fouten te vinden)
* Geen "Ik zoek een ......", tenzij je fl 10.000 netto p/maand biedt dan kan je altijd een van de regulars e-mailen
.
* Geen klakloze reclame van "Kom naar mijn site bla bla bla", Moet je op een andere forum zijn, niet de onze!
Ik weet zeker dat ik 80% ben vergeten.. wie vult aan ?
komt mijn eerste aanzet, aanvullingen uiteraard welkom, en vooral aangemoedigd
## Onofficiele FAQ Programming & Webscripting ##
* Begin je topic met [ Taal ] (met taal natuurlijk welke taal je bedoeld, PHP, ASP, JAVA, JS, DHTML, PASCAL , etcetc.
* Probeer zo een duidelijk mogelijke topic te geven zodat men meteen weet waarover het probleem / opmerking gaat.
* Voordat je een vraag stelt, Probeer altijd even de Search optie.
* Voor HTML-layout problemen moet je bij onze buren zijn: Webdesign & Graphics.
* Geen <vul in product/taal> SUCKS! , zeg dan altijd omdat... <goede reden> anders is onze modje waarschijnlijk niet zo vriendelijk voor je.
* Als je code gebruikt in je topic/reactie probeer dan altijd [ PHP ] en [ /PHP ] te gebruiken (of een van de andere mogelijkheden voor sources. maakt het stukken makkelijker je source te lezen, en fouten te vinden)
* Geen "Ik zoek een ......", tenzij je fl 10.000 netto p/maand biedt dan kan je altijd een van de regulars e-mailen
* Geen klakloze reclame van "Kom naar mijn site bla bla bla", Moet je op een andere forum zijn, niet de onze!
Ik weet zeker dat ik 80% ben vergeten.. wie vult aan ?
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR