Toon posts:

Asus DVD-E612 met vage problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat ding heb ik dus sinds kort, maar om één of andere vage reden wil het de film Saving Private Ryan niet goed afspelen.

Het probleem is, dat de film na twee uur begint te haperen. Het lijkt me dat de speler iedere keer de draad kwijt raakt en dan het beeld even stil zet, de draad weer oppikt en verder gaat met afspelen :(

Ik heb van alles geprobeerd en het ligt iig niet aan de dvd zelf.

Soortgelijke vraag ook al op een ander deelforum gepost, maar geen zinnig antwoord gekregen. Iemand hier wat beters?

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Is de dvd niet vuil? of zitten er krassen op? Staat DMA aan?

of is het zo'n dual layered (zo heet het toch :?) dvdtje. dwz. 2 lagen aan een kant. Dan kan het kloppen want dan kan ie idd een hikje geven

Pak je rust!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 februari 2001 20:32 schreef den the man het volgende:
Is de dvd niet vuil? of zitten er krassen op? Staat DMA aan?

of is het zo'n dual layered (zo heet het toch :?) dvdtje. dwz. 2 lagen aan een kant. Dan kan het kloppen want dan kan ie idd een hikje geven
geen vuil (heb er zelfs een tweede, zelfde dvd bijgehaalt)

geen krassen, DMA staat aan, niet duallayer.

Valt trouwens op dat de informatiestroom via de harde schijf loopt en dan pas naar m'n decoder (of is dat normaal?)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:23

Yucko

One clown to rule them all !

Dat van dat verkeer is normaal, tenminste ... dat doet mijn Aopen (na flash downgrade voor regio-code vrij maken Pioneer >:)) ook.

Maar ik hoop dat je die 2e S.P.R. geleend hebt, en niet gekocht want dat zou ik dan wel uitermate dom vinden (of heb je toch geld te veel ?)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 februari 2001 20:57 schreef JaJoah het volgende:
Maar ik hoop dat je die 2e S.P.R. geleend hebt, en niet gekocht want dat zou ik dan wel uitermate dom vinden (of heb je toch geld te veel ?)
Nou ja, als je al van vier verjaardagen nog cd-bonnen hebt liggen en cd's zelf niet echt interessant zijn om te kopen (naar verhouding duur), dan spenderen we het maar eens een keertje aan een dvd-tje, hè 8-)

Verwijderd

Ik heb een Asus E612 en heb last van system freezes.... :r
Ik heb firmware v1.05 (ASUS heeft -officieel- nog geen andere) en hij speelt maar ongeveer 10% van alle DVD's die ik er in heb gestopt; bij de rest hangt ie de hele machine op (blue screen) :(

Waiting for new firmware! Ik hoop dat dat wat oplost........

Mijn systeem:
Asus A7V, Bios 1006
Asus E612 DVD fw 1.05 |:(
Asus V7700 GTSII DeLuxe 32MB
SB live! 5.1
Maxtor ATA100 7200rpm
Win98SE
Pagina: 1