Toon posts:

Xbox 360 elite - Irritant geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 724 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen,

Heb gisteravond mijn Xbox360 elite opgehaald en het maakt een zwaar irritant geluid mijn vraag is, of dit normaal is?

Word er gek van, als het niet normaal is ga ik de xbox360 ruilen.

trouwens ik ben het zelf niet op het filmpje, maar het is wel het excate geluid wat mijn xbox ook maakt.

http://nl.youtube.com/watch?v=wRgf0V_GFpU

Je zou zeggen dat de elite stiller moet zijn.

grtzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Met alle respect: onder welke steen zat jij? :+ De hardware van de XBox is er weinig op ontworpen om stil te zijn. Zelf heb ik ook een XBox gehad, maar door het stofzuiger karakter heb ik deze ingewisseld voor een PS3. Tot op heden geen spijt gehad van deze beslissing.

Kom anders hier even kijken als je meer over de PS3 wilt weten. Een ding kan ik alvast verklappen: de PS3 maakt echt een stuk minder lawaai. ;)

Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 16

[ Voor 12% gewijzigd door Arx op 01-12-2007 10:33 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:29

MsG

Forumzwerver

Op het filmpje staat dat het bij hem niet de xbox is, maar een draadje wat tegen de fans aanzit. Misschien dat het bij jou ook iets is wat de xbox per ongeluk raakt?

offtopic:
Over fanboy reply's gesproken...

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 10:37:
offtopic:
Over fanboy reply's gesproken...
je hebt gelijk!
Je zou zeggen dat de elite stiller moet zijn.
wat ben jij een fanboy zeg! geef gewoon toe dat die kloteprul een cut-lawaai maakt :( !!
of bedoelde je dat niet msg? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:29

MsG

Forumzwerver

offtopic:
:) ik doelde op Arx, die post helpt de TS niet echt imo, maar raad hem alleen maar aan een PS3 te kopen omdat ie zoveel beter zou zijn. Ik sprak ook over reply en niet over een TS

[ Voor 13% gewijzigd door MsG op 01-12-2007 11:27 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 10:42:
offtopic:
:) ik doelde op Arx, die post helpt de TS niet echt imo, maar raad hem alleen maar aan een PS3 te kopen omdat ie zoveel beter zou zijn.
nou, arx heeft een punt hoor. ik heb geen ps3 wel een 360 overigens.

de TS wil graag een nextgen console, anders had hij immers geen 360 aangeschaft. nu hij deze heeft, stoort hij zich dusdanig aan het geluid dat hij ervanuitgaat dat het een defect is.
arx wijst hem vervolgens erop dat arx een soortgelijk 'probleem' had, en dat dit is opgelost door een veel stillere ps3 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 10:45:
[...]

nou, arx heeft een punt hoor. ik heb geen ps3 wel een 360 overigens.

de TS wil graag een nextgen console, anders had hij immers geen 360 aangeschaft. nu hij deze heeft, stoort hij zich dusdanig aan het geluid dat hij ervanuitgaat dat het een defect is.
arx wijst hem vervolgens erop dat arx een soortgelijk 'probleem' had, en dat dit is opgelost door een veel stillere ps3 aan te schaffen.
Een ps3 kopen is geen "echte oplossing". Als hij er terug mee gaat, zegt de winkelier toch ook niet: koop maar een PS3. 8)7 Als het echt heel erg is, zou je eens met Microsoft contact op moeten nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 01-12-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de replys, ik stoor me de echt heel erg aan. Het rare is op youtube kon ik dus filmpjes tegen van mensen met xbox360 die het geluid niet maken. Ik ga het zo ie zo nu op de fiets de elite terug brengen, neem geen genoegen met een console van 440 euro die zon irritant geluid maakt. Ga langs andere winkels om te vragen of zei een xbox kunnen aansluiten en te kijken of het geluid bij andere elites ook zo is.

ps. ligt niet aan een snoertje wat er op ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 10:33:
Met alle respect: onder welke steen zat jij? :+ De hardware van de XBox is er weinig op ontworpen om stil te zijn. Zelf heb ik ook een XBox gehad, maar door het stofzuiger karakter heb ik deze ingewisseld voor een PS3. Tot op heden geen spijt gehad van deze beslissing.

Kom anders hier even kijken als je meer over de PS3 wilt weten. Een ding kan ik alvast verklappen: de PS3 maakt echt een stuk minder lawaai. ;)

Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 16
Hoeveel aandelen Sony heb jij? Het lijkt hier wel gamer.nl met al die fanboy reacties. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:01:
[...]

Hoeveel aandelen Sony heb jij? Het lijkt hier wel gamer.nl met al die fanboy reacties. :/
Disclaimer:
Ach ik schuif inderdaad niet onder stoelen en tafels dat de XBox hardware herrie maakt. Jullie doen daarin tegen alsof het maar mee valt met het stofzuiger karakter van de XBox. Ik ben daar eerder ingetrapt door mensen die zeiden dat de laatste revisie stil zou zijn, ik heb toen mijn best gedaan om die revisie te pakken te krijgen die volgens hen stil zou zijn. Ik sloot hem aan en was perplexed over de herrie die eruit kwam. Sindsdien heb ik het niet meer zo op de XBox. Ik vind mijzelf niet sony fanboy, heb ook nintendo. Ik vind mezelf wel ondertussen anti-xbox. Tja.... Hadden ze me maar niet zoveel ellende moeten geven. Want naast de herrie, moet je ook nog maar eens zien of je de Great Red Ring of Death niet hebt.... Tjonge.... Ik krijg weer iritaties. 8)7

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 10:02:

Heb gisteravond mijn Xbox360 elite opgehaald en het maakt een zwaar irritant geluid mijn vraag is, of dit normaal is?
Nee, dit is zelfs voor een 360 niet normaal.
Gewoon ruilen voor een andere.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
Mijn Premium (hdmi) maakt nochtans identiek zelfde geluid. En omruilen doen ze in België niet. Enige oplossig is dus opsturen naar Microsoft maar als je naar support belt, dan vinden ze dat geluid 'normaal'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

Fuelke

Forza Ferrari

Dit topic gooi ik dicht, niet omwille van het onderwerp zelf, ook al kon je de vraag evengoed in het X-box 360topicstellen.Maar de reacties over de PS3 dragen weinig bij aan het onderwerp.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.