Toon posts:

[iPod Touch] Verbinden met GSM*

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om via een GSM (met wifi, bijv. Nokia E65) een wifi-verbinding te maken met de Ipod Touch?
Zodat het mogelijk is om online te kunnen ook als je onderweg bent.
Ik mag mijn abonnement verlengen en dacht aan de Nokia E65 icm met een internetabonnement.

Hoor het graag

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 02:27
Heb je al gezocht of het mogelijk is? Het lijkt mij dat je niet de eerste bent die dit wil. Misschien dat google je wat meer kan bieden?
Ikzelf denk niet dat het mogelijk is. Of je E65 moet een ad-hoc netwerk aan kunnen maken.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 08:04:
Heb je al gezocht of het mogelijk is? Het lijkt mij dat je niet de eerste bent die dit wil. Misschien dat google je wat meer kan bieden?
Ikzelf denk niet dat het mogelijk is. Of je E65 moet een ad-hoc netwerk aan kunnen maken.
Ik heb heel google afgezocht maar er zijn blijkbaar weinig mensen die dit interssant vinden.
Een vriend van mij heeft een HTC S710 en hij zegt dat hij met zijn Ipod zijn telefoon via Wifi kan vinden.
Hieronder staat een tekst van Nokia over de E65. Ik begrijp er weinig van.

Werkingsmodi
Op uw apparaat zijn twee verschillende typen communicatie mogelijk in een draadloos LAN-netwerk. De twee beschikbare
werkingsmodi zijn Infrastructuur en Ad hoc.
• In de werkingsmodus Infrastructuur zijn twee soorten communicatie mogelijk: draadloze apparaten communiceren met
elkaar via een toegangspunt voor een draadloos LAN-netwerk of draadloze apparaten communiceren met een LAN-apparaat
via een toegangspunt voor een draadloos LAN-netwerk. Het voordeel van de werkingsmodus Infrastructuur is dat u meer
controle hebt over netwerkverbindingen omdat deze via een toegangspunt lopen. Een draadloos apparaat heeft toegang tot
dezelfde services die beschikbaar zijn in een regulier bekabeld LAN-netwerk, waaronder de bedrijfsdatabase, e-mail, internet
en overige netwerkbronnen.
• In de werkingsmodus Ad hoc kunt u gegevens verzenden naar en ontvangen van andere apparaten met compatibele WLANondersteuning,
bijvoorbeeld om deze gegevens af te drukken. Deze functies werken mogelijk alleen in combinatie met een
aanvullende externe toepassing. Een toegangspunt voor draadloze netwerken is niet vereist. U hoeft alleen de benodigde
instellingen vast te leggen. Ad-hoc netwerken kunnen gemakkelijk worden ingesteld, maar de communicatie binnen deze
netwerken blijft beperkt tot apparaten die zich binnen het bereik bevinden en compatibele technologie voor draadloze LANnetwerken
ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel is op inet een how-to gezien.
het gaat icm windows mobile telefoons.
denk dus dat je nokia daar niet aan voldoet.