Waarom trilt mijn t18s niet wanneer hij opgeladen wordt want ik gebruik hem als wekker door hem op een houten plank te leggen naast me bed en dan schrik je je de tyfus
en verder heeft niemand er last van wat met geluid wel het geval is....
dat doet toch geen enkele toestel?
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
Nee en waarom niet?Op dinsdag 13 februari 2001 23:49 schreef Apronex het volgende:
dat doet toch geen enkele toestel?
Verwijderd
Ik was laatst bij iemand, daar kregen we de trilfunctie van een Siemens ook maar niet aan de praat. Maar later hoorden we dat je de oplader eraf moet halen, dat 'ie dan wel trilt
Heel simpel: Heb je die foon in je zak als ie aan het opladen is? NEE
De fabrikant heeft ook gedacht aan het niet overbelasten van de lader. Als je telefoon afgaat gaat ie zenden, licht geven, herrie maken en dan ook nog eens trillen? Als je batterij dan bijna leeg is, trekt je oplader dat niet.
De fabrikant heeft ook gedacht aan het niet overbelasten van de lader. Als je telefoon afgaat gaat ie zenden, licht geven, herrie maken en dan ook nog eens trillen? Als je batterij dan bijna leeg is, trekt je oplader dat niet.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
NOT! De fabrikant heeft iets heel anders in gedachte nl: Als je 'm aan het opladen bent, leg je 'm ergens neer, bijvoorbeeld op tafel! Als iemand je dan 5x opbelt maar je neemt niet op, dan is ie door het trillen van de tafel afgelopen, en crash!Op woensdag 14 februari 2001 09:53 schreef Ballebek het volgende:
Heel simpel: Heb je die foon in je zak als ie aan het opladen is? NEE
20*350ZO45°
Verwijderd
HandigOp woensdag 14 februari 2001 10:13 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
NOT! De fabrikant heeft iets heel anders in gedachte nl: Als je 'm aan het opladen bent, leg je 'm ergens neer, bijvoorbeeld op tafel! Als iemand je dan 5x opbelt maar je neemt niet op, dan is ie door het trillen van de tafel afgelopen, en crash!
Verwijderd
Precies, m'n GD90 had dat heel sterk, die bewoog rustig in z'n eentje de kamer door, een keer heeft m'n moeder hem nog net kunnen opvangen... De S35i die ik nu heb heeft dat bij mijn weten niet, maar als hij een keer op een schuin vlak ligt, dan gebeurt het natuurlijk ook en ben je alsnog de pineut, is dus slim van die fabrikanten...Op woensdag 14 februari 2001 10:13 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
NOT! De fabrikant heeft iets heel anders in gedachte nl: Als je 'm aan het opladen bent, leg je 'm ergens neer, bijvoorbeeld op tafel! Als iemand je dan 5x opbelt maar je neemt niet op, dan is ie door het trillen van de tafel afgelopen, en crash!
Pagina: 1