Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BSPlayer Pro] Geen ondertiteling tv-out

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik zit net het volgende probleem:

Heb me computer opnieuw moeten installeren. Geen probleem opzicht, maar nu wilde ik weer eens een filmpje kijken. Ik doe dit altijd met BSPlayer Pro. Ik kreeg eerst geen beeld op me tv, omdat ik de optie Interne Video Omzetting (Overlay) niet had gekozen. Nu doet het beeld het goed alleen de ondertiteling niet.

Nu kan je de optie aanvinken Ondertitels weergeven op Overlay, want dit zou het probleem moeten oplossen. Dit doet het echter niet. Ik zie hem nu ook niet meer op de computer. Ik heb de ondertiteling trouwens in het midden van het scherm gezet, zodat ik hem altijd zou moeten zien.

Heb *.avi en *.srt hetzelfde genoemd en in WMP9 laadt hij automatisch de ondertiteling. Ik zie alleen de film niet op de tv als ik de film via WMP9 afspeel.

Ik kan overigens nergens de overlay functie vinden in nView. Weet iemand waar deze zit?

Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me computer in het weekend weer een schone windows install gegeven.

Heb echter nu weer hetzelfde probleem als een jaar geleden :( Ik wilde met me meisje een dvd kijken, en dit doe ik altijd via de tv out. Kreeg alleen geen videobeeld op de tv.

Normaal als ik een film afspeel werd deze op volledig scherm afgespeeld op de tv. Nu was dit niet het geval. Heb de Tv-Out FAQ en die van BSPlayer Pro er nog eens op nagelezen, maar kwam niks bruikbaars tegen. Weet dat het iets met maken heeft met overlay, maar na verschillende opties geprobeerd te hebben, lukte het me niet.

Heb uiteindelijk omgewisseld van primair en secundair beeldscherm, maar dit wil ik niet zo blijven doen. Zal waarschijnlijk kleine optie zijn die ik aan of uit moet vinken, maar weet hem niet meer.

Hoop dat iemand me ken helpen O+

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kan GOMPlayer proberen voor je ondertiteling.
Verder kan ik niet in m'n glazen bol zien wat voor grafische kaart heb op de fabrikant van de GPU na: Nvidia. Als je een 8-serie of hoger kaart hebt is het onmogelijk om de video overlay voor elkaar te krijgen, dit zal via clone of horizontaal/verticaal uitbreiden van je bureaublad moeten en dan je scherm vol scherm zetten bij clone of verslepen naar je tv in het tweede geval en daar vol scherm maken.

Als je een 7-serie kaart of lager hebt moet je onder Video & Television even zoeken naar het goede kopje waar je een tweetal opties rechts krijgt. Een daarvan zijnde een vakje dat je uit kan schuiven en dan de tekst heeft: Autodetect. Daarnaast verschijnt dan een afbeelding met twee schermen waarvan het full screen video beeld verplaatst naar de tweede monitor.

Clone is alleen handig als beide schermen dezelfde resolutie kunnen weergeven

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Heb het gisteren nog een keer geprobeerd, maar na de primaire en secundaire scherm om te wisselen, kon ik bij NView Eigenschappen van het Beeldscherm, volledig scherm toepassen op secundair beeldscherm.

Nu doet hij het goed, toch bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Moet nog even terug komen op het goed doen, want onderaan het beeld bij de ondertiteling trilt het beeld. Heel irritant! Iemand een oplossing daarvoor?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:48:
Moet nog even terug komen op het goed doen, want onderaan het beeld bij de ondertiteling trilt het beeld. Heel irritant! Iemand een oplossing daarvoor?
refreshrate veranderen...

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1