System Panel Header probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-05 19:10
Sinds vandaag heb ik mijn Antec NSK3480 mATX, 380W icm met een Asrock ConRoe1333-DVI⁄H R2.0, i945G (mATX) mobo binnen gekregen.

Alles snel aangesloten, echter ben ik op het laatste moment een probleem tegen gekomen.

System Panel Header van de mobo ziet er als volgt uit:

: : : : .

De kabels van de Antec zien er als volgt uit:

Pled+,ground,Pled- (1geheel) <-- neemt al 3 pins inbeslag, en dan hou ik nog maar 1 pin over voor de PWRswitch en dat gaat niet werken want volgens het boekjes zijn er maar 2 pinnetjes gereserveerd voor de Powerled, en deze kast heeft 3 pinnetjes nodig. De Powerswitch heeft ook 2 pinnetjes nodig.

De onderste 5 pinnen kloppen wel. Het gaat alleen om de 1st rij pinnen, het lijkt wel of ik 1 pinnetje mis.

Iemand een tip wat ik het beste kan doen ? of wordt dit gewoon een RMA ?
Misschien bestaat er een kabeltje dat van 3 pins powerled naar 2 pins powerled omzet?

Tiaa !~~ :9 :9

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-05 20:07

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

MajinChaos schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 01:46:
Sinds vandaag heb ik mijn Antec NSK3480 mATX, 380W icm met een Asrock ConRoe1333-DVI⁄H R2.0, i945G (mATX) mobo binnen gekregen.

Alles snel aangesloten, echter ben ik op het laatste moment een probleem tegen gekomen.

System Panel Header van de mobo ziet er als volgt uit:

: : : : .

De kabels van de Antec zien er als volgt uit:

Pled+,ground,Pled- (1geheel) <-- neemt al 3 pins inbeslag, en dan hou ik nog maar 1 pin over voor de PWRswitch en dat gaat niet werken want volgens het boekjes zijn er maar 2 pinnetjes gereserveerd voor de Powerled, en deze kast heeft 3 pinnetjes nodig. De Powerswitch heeft ook 2 pinnetjes nodig.

De onderste 5 pinnen kloppen wel. Het gaat alleen om de 1st rij pinnen, het lijkt wel of ik 1 pinnetje mis.

Iemand een tip wat ik het beste kan doen ? of wordt dit gewoon een RMA ?
Misschien bestaat er een kabeltje dat van 3 pins powerled naar 2 pins powerled omzet?

Tiaa !~~ :9 :9
die 3 pins is dat het volgende

code:
1
 . . .

waar dan het volgens

code:
1
x . x

zo aangelosten zit ?
zo ja, knip dat ding in het midden door , je probleem opgelost 8)

ow ja, dit is geen grond voor een RMA

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-05 19:10
Oki d0ne, connectortje waar in het midden geen kabeltje in zit doorgeknipt. Betekend dat ik nu 2 kabeltjes overhou. Een Pled+ en een Pled-. Vervolgens op de volgende manier weer aangesloten:

(1ste rij pinnetjes)

=======================
. . . .

=======================

Van links naar rechts:

Pled+, Pled-, Powerswitch#+Ground. Zo lijkt het wel goed te zijn alleen de powerbutton blijft uit als er op deze manier wordt aangesloten. Hij licht wel op als ik de Pled+(1ste pin) en de Pled-(3e pin) aansluit.

Nog een idee ??

Thxx Def!ance, hij werkt nu... normaal brand het led ook als hij van stroom is voorzien, nu brand hij alleen als powerbutton aan staan. Daar kan ik wel mee leven hehe.

Dankee

[ Voor 14% gewijzigd door MajinChaos op 01-12-2007 12:24 ]

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

dan moet je dus de 1ste en de 3e gebruiken he ;)

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

MajinChaos schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:07:

Thxx Def!ance, hij werkt nu... normaal brand het led ook als hij van stroom is voorzien, nu brand hij alleen als powerbutton aan staan. Daar kan ik wel mee leven hehe.

Dankee
Your welcome, ik dacht er in het begin ook niet aan om die dingen gewoon door te knippen :+