Toon posts:

Welke optie moet ik kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd... m'n topic was ineens verdwenen...

Nog maar een keer de vraag: welke van deze opties raadt je mij aan?

8800GTX - 254,-

2x 8800GT - 2 x 150,- = 300,-

2x 7900 GT PCX - 2 x 117,- = 234,-

De prijzen zijn in Engelse ponden. Ik kan niet kiezen... 8)7

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-07 15:31

Leedbek

Luuk Luchtloper

Je topic is niet verdwenen maar gesloten... omdat deze nogal in strijd is met het beleid hier. De bedoeling is dat je zelf vooronderzoek doet, en zelf een keuze maakt, in plaats van de keuze aan ons te laten.

Zie ook dion_b in "Welke optie moet ik kiezen?"

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Klaar voor de steroorlogen?

Verwijderd

Topicstarter
Vooronderzoek heb ik zeker wel gedaan! Maar dan nog... Heel moeilijk om een keuze te maken omdat de prijzen en kwaliteit zo dicht bij elkaar liggen. Ik vind het voor dit probleem gewoon fijn om te weten wat anderen zouden doen. Het is ook niet voor mezelf maar voor een vriend van mij.

EDIT: ik snap geloof ik ook niet helemaal meer hoe dit forum werkt... :? Mijn topic is van de pagina verdwenen maar bestaat nog wel?? Ik zie ook nergens dat het verplaatst is ofzo... :?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 01:56 ]

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-07 14:04
Tip voor als je nieuw bent op dit forum: Kijk eerst gewoon even een paar weken rond voordat je zelf hele posts gaat plaatsen.
Voorkomt een hoop "ergernis" bij veel mensen, en dan weet je zelf ook waar je mee bezig bent. :)

Een echt antwoord op je vraag is er ook niet echt. Het is maar net wat je wilt. Persoonlijk zou ik gewoon voor een niet al te dure (enkele, niet in SLI) kaartje gaan wat niet te duur is en ook niet te warm word.

die 8800GT lijkt mij dan wel wat. (zonder de SLI dus..)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07 17:39
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 01:53:
EDIT: ik snap geloof ik ook niet helemaal meer hoe dit forum werkt... :? Mijn topic is van de pagina verdwenen maar bestaat nog wel?? Ik zie ook nergens dat het verplaatst is ofzo... :?
Je vorige topic is op slot en is dus onderaan de lijst te vinden. Zie Videoplanken & Beeldkanonnen

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok... bedankt!

Ik ben trouwens niet nieuw hier. Ik ben al langer bekend met de shopsurvey en de pricewatch. Het forum heb ik ook al vaker gezien, maar had nog nooit eerder gepost, omdat ik altijd zelf de problemen oplos met behulp van al die mooie FAQ's en topics.

Ik vind het trouwens ook erg overdreven om meteen zo bot op een "nieuweling" te regeren. Ik stel hier een vraag waarvan het antwoord niet in de FAQ staat en waar ook nog geen andere topics over waren. Ik heb in andere delen van het forum topics gezien waar mensen vragen stellen die meteen al op de eerste pagina van de FAQ staan en die mensen worden uitgebreid geholpen...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 02:30:
Ik vind het trouwens ook erg overdreven om meteen zo bot op een "nieuweling" te regeren. Ik stel hier een vraag waarvan het antwoord niet in de FAQ staat en waar ook nog geen andere topics over waren. Ik heb in andere delen van het forum topics gezien waar mensen vragen stellen die meteen al op de eerste pagina van de FAQ staan en die mensen worden uitgebreid geholpen...
Even wat uitleg om je op gang te helpen: over het algemeen zijn "welke moet ik kopen?" topics niet de bedoeling, omdat je een vraag als deze zelf geacht wordt op te lossen door bijvoorbeeld benchmarks op te zoeken. Sites als Toms Hardware helpen hierbij :) .

Het hangt er ook vanaf wat je wilt (spelletjes, CAD, etc) en van je andere hardware (moederbord, voeding, enz). Dus een echt antwoord is er niet te geven.

Beter inzicht in de werking van het forum kun je trouwens hier krijgen:
Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Succes.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 01-12-2007 02:42 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Zie alle linkjes hierboven aangaande de regels en waarom je vorige topic op slot is gegaan.

Als je trouwens op je eigen naam klikt kan je alle topics vinden waarin je zelf hebt gereageerd.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.