Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Op zich aardige plaatjes. Alleen denk ik dat met iets meer kleur erin de platen beter uitkomen. Zeker #5 zou een mooie kans zijn om kleur erin te brengen. Die zou ik dan ook wel graag in kleur willen zien. De rest van de foto's is weinig op aan te merken. Ze zijn netjes all-round. Enige nadeel is dat ze op die manier ook wel beetje "standaard" worden. Zeker in de zwart wit kleurstelling.
*empty*
Ik vind het wat teveel van (255,255,255) en (0,0,0) waardes. Kortom, nogal hard contrast en veel uitgebeten en/of dichtgelopen.
Ik mis daardoor de details om naar te kijken die je normaal bij urban fotografie zo mooi kan hebben.
Ik mis daardoor de details om naar te kijken die je normaal bij urban fotografie zo mooi kan hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Nomad op 01-12-2007 09:41 ]
Dat moet wel één van de mooiste locaties zijn voor dit soort fotografie maar ik heb het gevoel dat je niet alles er uit hebt gehaald wat er uit te halen valt. Zo'n omgeving is enorm sfeervol maar ik vind dat foto's dat niet heel erg uitstralen.
This too shall pass
Jammer dat er niets in werking is, een kooksfabriek is in het echt veel spectaculairder: stoomwolken, vuur en hitte. Nu is dit natuurlijk een urban-serie en is dat niet de bedoeling maar het maakt het voor mij wel saaie plaatjes. Daarnaast zijn ze inderdaad wel heel erg dichtgelopen, zo haal je er niet alles uit.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik kan me eerlijk gezegd niet zo storen aan de dichtgelopen/uitgebeten stukken. Bij #3 pakt het imo best lekker uit. Voor de rest ben ik wel benieuwd naar kleurenplaatjes. Volgens mij is zoiets juist zo'n plek waar je bizarre niet-alledaagse kleuren tegenkomt.
[ Voor 20% gewijzigd door Wortelsoep op 01-12-2007 15:10 ]
even een toevoeging dat ik de 3e foto qua compositie heel geslaagd vind en lekker over komt
hmm, ik heb een groot hmm gevoel. Moeilijk te beschrijven, het formaat is ook nogal klein. Ik weet 't echt niet, en dat is soms goed, en soms niet goed. Ik mis denk ik wat eenheid in vorm ofzo.. Het lijkt me een rete vette plek, zou d'r graag heen willen, ik weet 't nog niet zo bij je serie..
|>
Ik vind #5 heel mooi, zijn er in Nederland ook dit soort locaties?
Pagina: 1