Ik heb een nieuwe laptop gekocht en nu wil ik mijn bestaande image overzetten naar de nieuwe laptop. Er zit geen floppy in de laptop en van USB stick booten gaat ook niet. Wat is nu de meest handige manier om dit te doen? In het kort gezegt wil ik gewoon de inhoud van de ene 2.5" disk (60GB) naar de andere 2.5" disk (120GB) blazen.
Mijn methode was om met Ghost 7.5 een bootdisk maken en die op CDROM branden. Beide laptops hiermee booten en met een netwerk kabel de boel overzetten. De boot wel en ook mijn netwerkkaart wordt herkent, maar daarna hangt Ghost volledig
Ook zonder netwerk drivers wil Ghost niet starten op mijn laptop (op de PC werkt Ghost prima).
Zijn hier andere tools voor waarmee ik ook zoiets kan doen? Is er bijvoorbeeld een Linux live CD waarmee zoiets kan en die ook mijn BroadCom 57xx netwerk kaart ondersteund?
Mijn methode was om met Ghost 7.5 een bootdisk maken en die op CDROM branden. Beide laptops hiermee booten en met een netwerk kabel de boel overzetten. De boot wel en ook mijn netwerkkaart wordt herkent, maar daarna hangt Ghost volledig
Zijn hier andere tools voor waarmee ik ook zoiets kan doen? Is er bijvoorbeeld een Linux live CD waarmee zoiets kan en die ook mijn BroadCom 57xx netwerk kaart ondersteund?
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.