Live Hotmail in Windows Mail (vista)

Pagina: 1
Acties:
  • 5.041 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oszy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-12-2024
Als workaround om het 'Hotmail probleem' in windows mail, dacht ik slim te zijn en een live.nl account te openen en daar de hotmails naar door te laten sturen.
Maar ik krijg het niet voor elkaar om mails te versturen en te ontvangen.
Heb nu de volgende instellingen:
pop3.live.com
smtp.live.com
Voor deze server is verificatie vereist NIET aangevinkt
smtp poort 25
pop poort 995
en beide ssl aangevinkt

Hij blijft nu om bevestiging van naam en ww vragen maar die zijn goed
en daarna krijg ik deze foutmelding
Account: 'pop3.live.com', Server: 'pop3.live.com', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR command failed', Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Please Help O+ _/-\o_

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:26
Waarom gebruik je het programma windows live mail niet? Compleet IMAP support en je verplaatst alle mappen van de ene account naar de andere :).

• oszy
Termi schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 00:54:
Waarom gebruik je het programma windows live mail niet? Compleet IMAP support en je verplaatst alle mappen van de ene account naar de andere :).
Had ik ook al iets overgelezen, maar ik had nu net alles in Windows Mail gezet. ;(
Maar hier kun je LIvemail dus wel in kwijt?
En gmail en misschien zelfs Hotmail? O-)
Hoe zit het eigenlijk met Outlook in Office 2007?
Zelfde probleem neem ik aan
of zit daar niet eens meer Outlook in? :'(

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
oszy schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:35:
[...]

Had ik ook al iets overgelezen, maar ik had nu net alles in Windows Mail gezet. ;(
Maar hier kun je LIvemail dus wel in kwijt?
En gmail en misschien zelfs Hotmail? O-)
Hoe zit het eigenlijk met Outlook in Office 2007?
Zelfde probleem neem ik aan
of zit daar niet eens meer Outlook in? :'(
Om Hotmail te kunnen lezen via bijv. POP zul je moeten betalen. $20,- per maand.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:55

ThunderNet

Flits!

Zoek eens op Outlook Connector :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

l0c4lh0st schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 22:52:
[...]

Om Hotmail te kunnen lezen via bijv. POP zul je moeten betalen. $20,- per maand.
Vreemd is dat, ik heb al jaren mijn hotmail in mijn outlook draaien zonder ook maar 1 cent betaald te hebben.

• oszy
Prob opgelost.
Outlook 2007: geen enkel probleem om hotmail te inlezen
Iedereen bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 23:03:
[...]

Vreemd is dat, ik heb al jaren mijn hotmail in mijn outlook draaien zonder ook maar 1 cent betaald te hebben.
dan is het een oud hotmail account, die hoeven er niet voor te betalen.

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-02 14:18
Volgens mij heb hiervoor Windows Live Mail Desktop nodig!

Zie: http://get.live.com/wlmail/overview

• piertje123
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
Yo,

Ik hoop dat het niet teveel off topic is, maar toen ik afgelopen weekend weer eens even bij mijn ouders over de vloer was, hoorde ik van mijn moeder dat haar hotmail account overgezet is naar een live account. Nu is dat het probleem niet, maar sindsdien is het zo dat alle email die ze in haar hotmail account had, niet meer ziet en dus ook niet meer kan openen. Aangezien er wel belangrijke dingen in stonden, heb ik toegezegd dat ik het wel ff zou opzoeken op internet en het zou fixen....

Geheh.. dat valt ff tegen dus...

Ik heb inmiddels veel gezocht, maar kon de oplossing nergens vinden. Wel veel geklaag over andere problemen met Live mail en vooral in google heel veel positieve dingen over Live. GRrrrrrrr..

Dit is zo'n beetje mijn last resort, ik heb echt geen idee waar ik het kan vinden. Hopelijk hebben jullie een goede oplossing.
Pagina: 1