deze avond wou ik mijn pc starten maar er ging niets meer.bij het aanzetten maakte mijn prosessor een geluid al wou deze ontploffen mijn ventilator draade eventjes maar viel samen met het geluid uit en de pc doet niets meer.de stekker eruit gehaald en opnieuw geprobeerd maar de pc deed net hetzelde.iemand een oplossing of een idee wat het zou kunnen zijn.ik heb onder tussen al van alles geprobeerd maar het geluid krijg ik niet weg.
Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. Je probleem kan werkelijk overal liggen, dus alleen door te troubleshooten kun je achterhalen waar het probleem vandaan komt.
Daarbij, zonder ook maar enige vorm van specs is het voor ons natuurlijk helemaal lastig te zeggen waar het probleem ligt.
Daarbij, zonder ook maar enige vorm van specs is het voor ons natuurlijk helemaal lastig te zeggen waar het probleem ligt.
Inderdaad. We hebben helaas geen glazen bol.
Sowieso zou het ook geen kwaad kunnen om even terminalogie erop na te slaan. Het is een processor, niet een "prosessor", en sinds we overgegaan zijn op transistors (halverwege vorige eeuw) maken processors nooit zelf geluid...
Sowieso zou het ook geen kwaad kunnen om even terminalogie erop na te slaan. Het is een processor, niet een "prosessor", en sinds we overgegaan zijn op transistors (halverwege vorige eeuw) maken processors nooit zelf geluid...
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()