xp pro installeren op 2gb cf lukt wel 4gb niet

Pagina: 1
Acties:

• tiemichel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09-2024
Heb na een aantal dagen xp pro geinstalleerd gekregen op een 2gb sandisk extreme 3 loopt perfekt maar ik had problemen met het wisselbestand omdat die maar 700 mb over had.

Nu dacht ik bestel ik een 4gb sandisk extreme 3 lukt het vast wel en heb ik dat gedoe met virtueel geheugen opgelost ,,maar nu ziet die het hele kaartje niet heb hem op alle manieren proberen te formateren als fat fat 32 ntfs etc computer ziet niks en doet ook niks behalve het opstartscherm en dan zie ik een streepje knipperen linksbovenin.

heb zelfs geprobeerd om de complete installatie te kopieren van kaart naar kaart ook dit geeft alleen het streepje aan

de server is een http://www.microclient.nl/

Verwijderd

Kan dat niet aan je kaartlezer liggen?
heb in het verleden ook zoiets gehad met XD kaartjes, deze waren niet uit te lezen met mijn
kaartlezer, nieuwe gekocht, probleem over............het is maar een idee.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit met Processors, Moederborden of Geheugen te maken :?

CF kaarten zijn toch echt Opslagmedia :o

Move PMG -> OM

Oslik blyat! Oslik!

• tiemichel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:06:
Kan dat niet aan je kaartlezer liggen?
heb in het verleden ook zoiets gehad met XD kaartjes, deze waren niet uit te lezen met mijn
kaartlezer, nieuwe gekocht, probleem over............het is maar een idee.
oke doet het na booten vanaf cd rom ,,nu heb ik xp eropstaan

wie weet hoe ik van die melding wisselbestand te klein afkom ,,kan het virtueel geheugen niet aanpassen in de systeemeigenschappen is het verstandiger om dit helemaal uit te schakelen ivm veelvuldig schrijven naar de geheugenkaart

heb ooit eens gelezen dat die compact flash kaartjes maar eenbeperkt aantal read/write hebben