Naar aanleiding van nieuws: Yahoo en Adobe tonen dynamische advertenties in pdf's waarin staat:
Op de website van Ads for Adobe PDF wordt het een en ander duidelijk. Om de (dynamische) advertenties in een PDF-document te integreren moet men het PDF-document uploaden naar Adobe. Door de service van Adobe worden de advertenties geselecteerd en wordt er een nieuw document, met de advertenties geïntegreerd, gemaakt. Dit document kan dan vervolgens weer gedownload worden.
Als we kijken naar de tekst in de bron van het artikel staat daar:
) vereist is om dergelijke PDF-documenten met advertenties te kunnen bekijken:
had ik dit bericht geplaatst:De online dienst, die 'Ads for Adobe PDF Powered by Yahoo' heet, is momenteel alleen beschikbaar voor Amerikaanse uitgevers en werkt met Adobe Acrobat 8 en ouder.
waarop Rataplan schreef:Pinobigbird schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:03:
[...]
En moet "ouder" niet "hoger" zijn?
[...]
Hierbij dusRataplan schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:16:
[...]
Dat vroeg ik me ook al af toen ik dit stuk voor het eerst onder ogen kreeg, maar dit schijnt echt de bedoeling te zijn. Als je tegenbewijs hebt hoor ik het graag (per DM of in een apart topic pls).
[...]
Op de website van Ads for Adobe PDF wordt het een en ander duidelijk. Om de (dynamische) advertenties in een PDF-document te integreren moet men het PDF-document uploaden naar Adobe. Door de service van Adobe worden de advertenties geselecteerd en wordt er een nieuw document, met de advertenties geïntegreerd, gemaakt. Dit document kan dan vervolgens weer gedownload worden.
Als we kijken naar de tekst in de bron van het artikel staat daar:
Ze bedoelen hier dus dat de documenten die geüpload moeten worden om voorzien te worden van advertenties gemaakt kunnen zijn door Adobe Acrobat 8 en ouder. Dat is dus wat anders dan in het artikel op de frontpage staat. Beter zou zijn om te schrijven:Ads for Adobe PDF Powered by Yahoo! supports PDF content created in Adobe Acrobat 8 and earlier versions.
Wat nog wel grappig is om te vermelden is dat in de faq staat dat versie 8.1 (of hogerDe online dienst, die 'Ads for Adobe PDF Powered by Yahoo' heet, is momenteel alleen beschikbaar voor Amerikaanse uitgevers en werkt met documenten gemaakt met Adobe Acrobat 8 en ouder.
In what versions of Adobe Reader and Adobe Acrobat will users be able to see ads next to PDF content?
This is supported in Adobe Reader 8.1, Adobe Acrobat 8.1 and above. If you have an older version of Adobe Reader or Adobe Acrobat and attempt to open PDF content with ads, you will be prompted with the option to upgrade.
[ Voor 4% gewijzigd door Pinobigbird op 30-11-2007 21:59 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt