Toon posts:

programma om van 16:9 naar 4:3 te gaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bestaat er een programmaatje zodat ik van mijn widescreen monitor een normale 4:3 monitor kan maken? ik heb nu een 19" widescreen en wil graag een vierkant beeld in games met zwarte balken aan de zijkant (+ kleine aan bovenkant want het scherm heeft een resolutie van 1440x900 en het plan was om op 1024x768 te spelen)

LG Flatron Wide 2000:1 5ms (kan de naam even niet vinden)
Club3D X1950Pro 256mb

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dat moet ge zien in de instellingen van u Catalyst Drivers :) Daarin kunt ge u flatplanel scaling aanpassen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:56:
Dat moet ge zien in de instellingen van u Catalyst Drivers :) Daarin kunt ge u flatplanel scaling aanpassen :)
ja dat wist ik alleen werkt het bij mij maar bij enkele resoluties en dat zijn van die aparte resoluties bv. 1300x*** dus ik zoek een programmaatje

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:22:
[...]
ja dat wist ik alleen werkt het bij mij maar bij enkele resoluties en dat zijn van die aparte resoluties bv. 1300x*** dus ik zoek een programmaatje
neimand?

• mart1jn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:54
meuk: PowerStrip 3.75 build 590
Ik denk dat je hier wel wat mee kan.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt. ik doe het volgende:

rechtermuisknop pictogram system tray
display profiles
configure
advanced timing options
custom resolutions
aspect ratio 4:3
add new resolution
The display driver has accepted the new resolution. Do you want to try to switch to the new resolution at this time?
ok
Your display has been reconfigured.

dat laatste is dus niet waar het blijft gewoon op het gehele scherm en ik zie niks van de verandering.

nog even me scherm:
LG Electronics L194WT, Zilver/Zwart, 19 "
aangesloten met dvi kabel
club3d x1950pro
Pagina: 1