Philips 5710 - SImultaan tv kijken en opnemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik ben sinds twee dagen in het bezit een philips 5710 home cinema set. Nu lukt het mij niet om tv te kijken terwijl ik opneem. Ik kan daar niks over in het boekje vinden en door te googelen ben ik niet veel wijzer geworden. Kan iemand mij zeggen of het normaal is dat dat niet kan of doe ik iets fout?

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zie in de specificaties dat hij een RF/Antenne In+Uit heeft, dit doet mij denken dat hier een T-splitsing ingebouwd is, waardoor je met je TV op de gewone TV-kanalen stand gewoon kunt blijven zappen, terwijl de 5710 staat op te nemen van een ander kanaal (net als bij zo'n beetje elke videorecorder van de afgelopen 25 jaar).

• michielvz
Dat dacht ik ook. Ik heb hem zo inderdaad ook aangesloten. Ik zap wel maar hij blijft op de hdd recorder stand staan. Dat doet hij automatisch. Misschien dat ik bij de tv opties iets moet veranderen.

• michielvz
Op de tv een instelling (schakelstroom uit) aangepast. Vanaf nu moet ik wel handmatig het juiste av kanaal aanzetten wil ik de hdd recorder gebruiken maar ik kan ook wegzappen als ik iets anders wil kijken dan het programma dat de recorder aan het opnemen is.