[DPC] Aftreden woordvoerder

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Goed oplettende DPCers moet het zijn opgevallen dat ik de laatste tijd niet veel aanwezig ben. Nu is mijn afwezigheid geen heel topic waard, maar de gevolgen op mijn woordvoerderschap wel. Vandaar dit topic om wat uitleg te geven en de gevolgen bekend te maken.

Wat is er aan de hand? :?

Ongeveer 8 maanden geleden werd ik benoemd tot de nieuwe woordvoerder van DPC. Ik heb deze functie altijd met plezier uitgevoerd en ik probeerde zo betrokken mogelijk te zijn. Helaas zat ik in die tijd ook net op een nieuwe studie die steeds meer tijd begon te eisen. Ik heb dit een tijd lang proberen te combineren maar na een tijdje werd het me duidelijk dat deze voor mij niet samen te doen zijn. Ik kon te weinig tijd doorbrengen op de forums om een goede actieve woordvoerder te zijn. Deze reden in combinatie met het aflopen van mijn eerste termijn heeft me laten besluiten om het woordvoerderschap naast me te leggen. Naast aftreden als woordvoerder zal ik ook niet meer als crewlid aanwezig zijn om dezelfde reden.

Wat gaat er dan gebeuren? :?

Eigenlijk gebeurt er vrij weinig. Er zal een crewlid minder beschikbaar zijn en een nieuwe woordvoerder wordt benoemd. In dit geval heeft grandmasg besloten om mijn functie over te nemen. Hij zal per direct de nieuwe woordvoerder van DPC worden.

Tot slot }:O

Tenslotte wil ik graag iedereen bedanken die mij, de crew of heel DPC heeft gesteund op wat voor manier dan ook. Zonder jullie is het niet mogelijk om zoiets als DPC draaiende te houden. _/-\o_ Verder wens ik grandmasg veel succes bij zijn nieuwe functie!

Crunch on..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-10 13:57
Bedankt voor alles, en succes met de studie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

de woordvoerder is dood, leve de woordvoerder !
tnx voor je inzet op /5

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 22:38

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

archetta bedankt _/-\o_

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 11:00

itsalwaysme

Graast voor DB

bedankt archetta voor de inzet. veel succes met je studie.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft die Grandmasg wel tijd daar voor ? Als professioneel filekweker heeft hij het druk genoeg volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Archetta, bedankt voor alles en heel veel succes met de studie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 10:15

Kristof

is een Belgisch product

Archetta, bedankt voor je tijd en inzet.
e zien je uiteraard nog wel terug in diverse DPC(H) topics, mogen we annemen?
En veel suc6 met de studies.

Ook aan Grandmasg veel genot met de nieuwe functie ;)

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Archetta, je afwezigheid was me nog niet opgevallen >:)

Grandmasg: succes.

Misschien toch een idee om uit de rijkelijke DPC-kas elk crewlid een PDA/smartphone te geven, op die manier kan elk lid vanuit de file/openbaar vervoer toch aanwezig zijn op /5.

Of droom ik luidop ;) ?

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:19

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Rijke DPC? You wish :P

(hoewel die Smartphone me wel interesseert :+ )
archetta, bedankt voor de diensten uiteraard, en nou ja, grandmasg kan vooruit zo. Succes ermee, maar dat zal wel lukken had ik zo gedacht.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Pagina: 1