beste tweakers,,
ik heb me net geregistreerd,, omdat ik een pc wil kopen, kant en klaar want ik heb zelf niet de kennis om er 1tje in elkaar te zetten
mijn butget is ong 1000 euro, exclusief beeldscherm, daarvoor heb ik ong 200 euro over.
Ik ben een active gamer ( ong. 20 uur per week), die vooral houd van shouters, en veel realisme dus moet er ook een pc komen die dat aan kan,, daarnaast gebruik ik hem voor mijn opleiding. Maarik heb totaal geen verstand van pc
ik zat te surfen op internet en kwam de volgende pc tegen:
http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2120
ik had een paar vraagjes
1) om te beginnen: is de pc zijn geld waard?
2) zijn er betere pc voor 1000 euro
3) iis de 350 w voeding genoeg of zal ik de 450 w erin zetten?
4) is 2gb geheugen genoeg of is de 2GB geheugen extra 55 euro waard?
5) zijn de 3d kaart/ processor en moederbord in balans en hun geld waard( voor 1000 euri)
6) Welk beeldscherm moet ik kiezen, ondersteunt de pc DVI? ik zat te denken aan de samsung 2032BW, maar kan hier geen gebruikers ervaringen over vinden,
7) zijn er nog andere belangrijke factoren waar ik op moet letten?
ik wil graag jullie professionele mening,
want 1200 euro voor een pc is voor een student veel geld,,
met vriendelijk groet
o ja wil je moeilijke termen uitleggen want ben niet zo in pc wereldtje thuis
ik heb me net geregistreerd,, omdat ik een pc wil kopen, kant en klaar want ik heb zelf niet de kennis om er 1tje in elkaar te zetten
mijn butget is ong 1000 euro, exclusief beeldscherm, daarvoor heb ik ong 200 euro over.
Ik ben een active gamer ( ong. 20 uur per week), die vooral houd van shouters, en veel realisme dus moet er ook een pc komen die dat aan kan,, daarnaast gebruik ik hem voor mijn opleiding. Maarik heb totaal geen verstand van pc
ik zat te surfen op internet en kwam de volgende pc tegen:
http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2120
ik had een paar vraagjes
1) om te beginnen: is de pc zijn geld waard?
2) zijn er betere pc voor 1000 euro
3) iis de 350 w voeding genoeg of zal ik de 450 w erin zetten?
4) is 2gb geheugen genoeg of is de 2GB geheugen extra 55 euro waard?
5) zijn de 3d kaart/ processor en moederbord in balans en hun geld waard( voor 1000 euri)
6) Welk beeldscherm moet ik kiezen, ondersteunt de pc DVI? ik zat te denken aan de samsung 2032BW, maar kan hier geen gebruikers ervaringen over vinden,
7) zijn er nog andere belangrijke factoren waar ik op moet letten?
ik wil graag jullie professionele mening,
want 1200 euro voor een pc is voor een student veel geld,,
met vriendelijk groet
o ja wil je moeilijke termen uitleggen want ben niet zo in pc wereldtje thuis