Toon posts:

[Payment service providers] cred card betalingen accepteren

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen:)

op een bepaalde site wil ik graag credit card betalingen gaan accepteren. Ik wil dit (zoals gebruikelijk) via een derde partij, een payment service provider doen. Ik heb op internet zitten zoeken en contact gehad met veel PSPs maar ik kan er nog geen vinden die biedt wat ik zoek. De site heeft namelijk nu nog een relatief klein aantal betalende klanten. Het aantal credit card betalingen zal per maand dus in het begin erg laag zijn maar naar verloop van tijd gaan groeien. Ik wil voor de time being dus graag een oplossing die weinig opstartkosten en vaste kosten kent. Dat hier tegenover staat dat de transactiekosten dan hoger zijn dat neem ik dan maar voor lief.

Ik kom echter nog geen providers tegen die dit kunnen bieden. Veel vragen hoge opstartfees, vereisen dat je een eigen merchant account hebt (hetgeen ook aardig wat geld kost) en/of berekenen maandelijkse bedragen. Het liefst zou ik het volgende willen:

- een PSP die een oplossing biedt waarbij ik gebruik maak van hun merchant account en er dus niet zelf één hoef te openen
- geen of zeer lage opstartkosten en vaste kosten
- een tartief per transactie, hetgeen uiteraard wat hoger zal zijn als wanneer je heel veel credit card betalingen per maand hebt
- een integratie in mijn eigen site, waarbij de bezoeker mijn site niet hoeft te verlaten of er direct na betalen weer op terug komt

Mijn vraag is of er iemand die een beetje bekend is de wereld van de PSPs wellicht een goede suggestie voor me heeft?

Bij voorbaat dank!!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Paypal geen optie?? En de vraag al eens bij je bank neergelegd wat die voor je kunnen betekenen/aanraden?

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12 12:54

TheBorg

Resistance is futile.

2checkout.com is goedkoop maar ik weet niet zeker of dat volledig te integreren is in je site. Wij gebruiken zelf services van ABN, de vaste kosten zijn daar een paar honderd euro per jaar en een x procent transactiekosten.

Verwijderd

Topicstarter
Paypal is op het moment geen optie en 2checkout is zo te zien niet goed te integreren. Verder is een oplossing met enkele honderden Euro's vaste kosten wat duur voor ons momenteel. Zijn er wellicht nog mensen met andere alternatieven wat betreft service providers die credit card transacties kunnen afhandelen (en voldoen aan de eisen gesteld in mijn eerste bericht)?

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 19:20

-d-

Verder is een oplossing met enkele honderden Euro's vaste kosten wat duur voor ons momenteel.
Je moet toch echt naar dit soort bedragen kijken als je een oplossing wilt hebben wat je volledig in je eigen site/server kan integreren.

2CO is al genoemd, ook is WorldPay (stuk duurder, maar meer mogelijkheden) een goede optie.

Verwijderd

Topicstarter
Je moet toch echt naar dit soort bedragen kijken als je een oplossing wilt hebben wat je volledig in je eigen site/server kan integreren.
mm wellicht is het dan toch anders dan ik dacht. Ik had echter al ergens een aanbieder gezien die een oplossing zonder installatie of vaste kosten aanbood (en volledig integreerbaar), maar waarbij de kosten per transactie dan gewoon een stuk hoger lagen. De aanbieder in kwestie reageert echter niet op mijn emails, maar ik ging er vanuit dat er nog wel meer van dergelijke aanbieders waren.

Overigens doe ik het integreren wel zelf dus dit hoeft de psp niet voor me te doen, ik heb zelf voldoende kennis van PHP/JS/HTML etc. om dit te kunnen doen.
Pagina: 1