Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Als ik onderweg ben heb ik graag muziek bij. Ik heb momenteel een zen micro photo. Nu is mijn vraag zou ik een nu mijn zen micro photo verkopen en gewoon een walkman kopen van sony ericsson ofzo. Kunnen jullie mij een tips geven of ik best mijn mp3 speler houd en dan een deftige gsm walkmanphone te kopen en zoja welke gsm zijn er zoal goed in de smaak gevallen. Ik heb al eens gezien op internet maar er is zoveel keus dat ik er geen kan uitkiezen.

Alvast bedankt

Kevin

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-11 22:50
! ding is zeker, die Zen micro geeft zoveel beter geluid als een walkman phone ;)

Groeten hoeft hier ook niet ;)

Zelf heb ik de SE W800i maar nog een minidisc ernaast voor de kwaliteit :P

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat van geluidskwaliteit merk je _niet_ met standaard doppen.

Verder is het een beetje persoonlijk. Hoevaak ga je er gebruik van maken, hoe groot zijn je broekzakken, hoeveel muziek wil je mee, etc. etc.

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:26:
Dat van geluidskwaliteit merk je _niet_ met standaard doppen.

Verder is het een beetje persoonlijk. Hoevaak ga je er gebruik van maken, hoe groot zijn je broekzakken, hoeveel muziek wil je mee, etc. etc.
Ik wil graag 4gb op mijn gsm als hij dan iets groter is kan dat eigenlijk niet zo'n kwaad. Ik ga er veel van gebruik maken wat wilt zeggen elke dag.

Verwijderd

TS: Dit is wel een heel erg persoonlijke vraag. Als je het niet weet, loop dan gewoon een winkel binnen. Die gozers worden ervoor betaald.
Tevens is GoT niet bedoeld voor 'wat zal ik (niet) kopen'-topics want daar valt geen discussie aan vast te knopen. Om die reden sluit ik dit topic dus.

Dit topic is gesloten.