[HetNet] Instap surfen killer voice?

Pagina: 1
Acties:

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:47
Goedemiddag allemaal,

Me broertje gaat verhuizen en vroeg aan mij ofdat ik voor hem wou uitzoeken wat nou goedkoop adsl was.

Nu zit ik zelf bij speedlinq en heb ik te maken met killer voice (de 9,50 voor het gebruik van het KPN netwerk)

Als ik HetNet neem voor hem is dat dan incl. of excl. het killer voice?
Hij gaat alleen gebruik maken van ADSL niet telefoon van KPN of VoIp.

Ik heb al naar de helpdesk gebeld (a0,45 15min) en 4 mensen gesproken die er allemaal geen antwoord op wouden geven.

Kan iemand het hier wel?
Klik

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Wat is killer voice dan weer?
Maar je wilt dus gewoon weten of je je bij het aanvragen van adsl instap surfen een telefoonlijn nodig hebt? Het antwoord is ja. Je kunt het ook aanvragen zonder telefonie, dan komt er 9 euro bij. Maar dan moet je dat wel zo aangeven in de aanvraag.

PSN: djmurcielago

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Ik neem aan dat je bedoelt killeD voice kosten en nee die heb je niet, maar je zit wel op de verkeerde link te kijken. Kijk hier maar. ADSL zonder telefonie is dus wel gewoon duurder.

• Murcielago
Heb je het echt zo gevraagd dan? Dus of je wel of geen killer voice nodig hebt? Sja, dan vind ik het niet zo gek dat je 3 keer wordt doorverbonden. Stel dan gewoon de vraag of je nog een telefonie abonnement nodig hebt.

Verwijderd

als je adsl neemt van het net krijg je extra kosten van 9,50 voor adsl zonder vaste telefoon ( tip gebruik de term killer voice niet niemand weet wat het betekend)
welke isp je ook neemt je er zit dan een bedrag bij voor de kosten om adsl aan tehouden zonder een vaste telefoon aansluiting

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Murcielago schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:35:
Heb je het echt zo gevraagd dan? Dus of je wel of geen killer voice nodig hebt? Sja, dan vind ik het niet zo gek dat je 3 keer wordt doorverbonden. Stel dan gewoon de vraag of je nog een telefonie abonnement nodig hebt.
Idd, waar gaat dat hele killed voice (of volgens jou: ' killer voice' ) dan over? :') Vraag dan gewoon naar kaal koper. :? :P

Goedkoop bellen via VoIP

• Murcielago
MensionXL schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:35:
[...]

Idd, waar gaat dat hele killed voice (of volgens jou: ' killer voice' ) dan over? :') Vraag dan gewoon naar kaal koper. :? :P
Zeg dan gewoon dat je geen telefoonabonnement nodig hebt.

Maar killer voice? Ik denk dan gelijk aan al die geweldige horrorfilmslashers _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Murcielago op 02-12-2007 01:44 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anders neem je telfort. Ook KPN tegenwoordig en je hebt geen "killer voice" nodig.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1