Toon posts:

enorm tijdelijk bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
gisteravond vlak voor of tijdens het uitzetten van mijn pc is er een giga tijdelijk bestand gedropt in de temp map onder de naam GLCF7.tmp van maarliefst 8,6 GB, da's bijna 3 keer windows.

Ik heb met schijfopruiming de tijdelijke map aangeklikt maar het is niet gewist dus blijkbaar nog nodig.
Ik heb al eens handmatig grote tijdelijke bestanden weggegooid wat ik beter niet had kunnen doen dus ik durf het ook niet zomaar te wissen.

Ik had photoshop en illustrator open staan en was een film aan het kijken via de mediaplayer van windows. beide adobe programma's droppen ook grote bestanden in de temp map tijdens gebruik maar die verdwijnen weer bij afsluiten.
Als er niets openstaat staat GLCF7.tmp nog steeds in de map dus met die twee heeft het niets van doen?

Op heb geen backup app's op mijn pc geinstalleerd zoals norton ghost.

Ik krijg waarschuwingen dat mijn c: nu vol is dus ik moet er wat mee.

Wie weet waar dit mee te maken kan hebben?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Over het algemeen kun je tmp bestanden gewoon weg donderen :)

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 14:17

Koppensneller

winterrrrrr

Eerste hit op Google met de bestandsnaam: http://filext.com/info/showthread.php?t=1549

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het een tempfile in je temp dir is dan zou ik het gewoon wegflikkeren.Mocht een app het nodig hebben dan wordt het wel opnieuw aangemaakt (maar 8.6GB is wel erg veel, er zijn weinig apps die dat nodig hebben). De bestandsnaam zegt mij (en google) niets. Grote kans dat het dus een random filename is.

Verwijderd

wegooien

je os gaat niet kapot door het weggooien van een tmp bestand.

• joey129
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08-2025
Probeer het eens onder DOS..ben benieuwd of je het dan wel weg krijgt

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg hem wel weg maar bij eerdere acties kon ik bepaalde programma's niet meer verwijderen of repareren, dat waren alle nero app's.
Ik gooi hem weg, kijken wat er gebeurt.. of niets, dat zou mooi zijn.

wat heerlijk veel reacties trouwens in no time

Verwijderd

Topicstarter
ok, opgeruimd.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mooi, dan ruimen we dit topic ook op.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.