Verse install windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10-2025
IK wil op mijn laptop (waar de DVD-lezer kapot van is) Windows XP installeren. Is er een mogelijkheid om dit te doen zonder de DVD? Misschien vanaf een netwerk?
Het is een dell laptop latitude.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

USB drive met CDROM in?

Voor over netwerk te booten heb je PXE server oid nodig, en dat is me niet gelukt om dat op te zetten, moet ge ook Server 2003 voor hebben :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kopieer de cd naar de hdd toe (desnoods door de HDD er uit te halen en aan te sluiten op een andere pc) en installeer het vanaf daar. Maar goed, dan kun je net zo goed de DVDdrive vervangen (dat is nog makkelijker/sneller).

• joey129
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08-2025
Of huidige OS handhaven en een virtuele machine maken van je XP

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

cd over het netwerk copieren naar directory op c schijf. (waar je zoveel mogleijk ruimte vrij moet maken uiteraard) Dan uit de i386 direcotry de setup.exe draaien.. Na wat install werk reboot hij.

How to install or upgrade to Windows XP

Uiteraard moet je geen flolppy nodig hebben om drivers te installeren, da nhang je.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:16
Staat er nu wel een OS op de machine ?
Zoja, welke ?

[ Voor 16% gewijzigd door Puch-Maxi op 30-11-2007 14:34 ]

My favorite programming language is solder.

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10-2025
Ja er staat nu ook al windows XP op, maar dit werkt bagger en ik wil dus een format uitvoeren en dan de hele zaak opnieuw installeren. Is het moeilijk en duur om zelf een nieuwe dvd drive in de laptop te zetten? :P

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het gaat er bij mij niet in dat je dit niet met Google of onze eigen Search al voor een groot deel beantwoord kan vinden.
Lees de Windows Clients - Policy nog eens wat we hier van een goede topicstart verwachten?

Ik ga dit topic sluiten.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.